Feedback
I.D.: 52704099

Acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect "Prestari servicii de dezinfectie prin nebulizare pentru sediile DGRFPB" descrise in anexa la caietul de sarcini

Data publicarii
17.12.20 Exista 610.942 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90921000-9
Pretul estimativ:
54.507,81 RON - 54.507,81 RON
12.600,00 RON - 12.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect "Prestari servicii de dezinfectie prin nebulizare pentru sediile DGRFPB" valoarea celui mai mic contract subsecvent - 162.50 lei fara TVA valoarea celui mai mare contract subsecvent - 3.082,50 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pentru o perioada de 1 an de zile, avand ca obiect "Prestari servicii de dezinfectie prin nebulizare pentru sediile DGRFPB" descrise in anexa la caietul de sarcini 26.10.20
MEDICAMENTE  
Acord-cadru avand având ca obiect achiziţia, prin închiriere, de echipamente hardware dedicate (appliance) de procesare a informaţiilor dotate cu software de securitate bazat pe inteligenţă artificială cu învăţare continuă neasistată (cod CPV: 42965000-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 28.08.19
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Furnizare articole de PAPETĂRIE – conform Anexei 1 la Caietul de sarcini, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire (Fişa de date şi Caietul de sarcini cu Anexa 1 la acesta).  
Contract sau comanda, având ca obiect achizitia de servicii verificare tehnica obligatorie conform PTA1 / 2010, ISCIR, a centralelor termice de la sediile oficiilor judetene Alba, Bihor, Salaj, Maramures, Satu Mare, precum si Directiei Regionale Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot 22.05.15
Furnizare articole de PAPETĂRIE – conform Anexei 1 la Caietul de sarcini, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire (Fişa de date şi Caietul de sarcini cu Anexa 1 la acesta). 04.04.19
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi reparaţie a staţiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) şi a centrelor regionale aferente în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Acord Cadru de lucrari avand ca obiect: “Ranforsare sistem rutier (cu lianti bituminosi si lianti hidraulici) de pe raza D.R.D.P. Bucuresti – Lot 1 S.D.N. Pitesti, Lot 2 S.D.N. Ploiesti, Lot 3 S.D.N. Giurgiu"