Feedback
I.D.: 38218104

Acord cadru pentru lucrări de mentenanţă corectivă la suprafaţa de mişcare aeroportuară la Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A.

Data publicarii
04.09.19 Exista 323.297 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
27.09.19
Pretul estimativ:
2.604.895,00 RON - 2.604.895,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1052212.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie atribuirea unui acord cadru pentru o perioada de 4 ani având ca obiect lucrări de mentenanţă corectivă la suprafaţa de mişcare aeroportuară la Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Lucrările de mentenanţă corectivă la suprafaţa de mişcare aeroportuară se vor realiza cu respectarea prevederilor normativelor şi reglementărilor tehnice aplicabile, în special a Normativului pentru r...
Obiectul contractului îl constituie atribuirea unui acord cadru pentru o perioada de 4 ani având ca obiect lucrări de mentenanţă corectivă la suprafaţa de mişcare aeroportuară la Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Lucrările de mentenanţă corectivă la suprafaţa de mişcare aeroportuară se vor realiza cu respectarea prevederilor normativelor şi reglementărilor tehnice aplicabile, în special a Normativului pentru repararea îmbrăcăminţilor din beton de ciment aeroportuare – Indicativ NP 050-2002. Specificaţiile tehnice şi cerinţele obligatorii a fi respectate de către operatorii economici sunt prevăzute în cadrul Caietului de Sarcini. Ofertanţii trebuie să răspundă integral cerinţelor minime incluse în Caietul de Sarcini, fără a limita funcţionalităţile ofertate. Nu se admit ofertele parţiale din punct de vedere cantitativ şi calitativ, ci numai ofertele integrale, care corespund tuturor cerinţelor minime stabilite prin Caietul de Sarcini din cadrul documentatiei de atribuire. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, solicitarile de clarificari vor fi transmise în SICAP. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 4 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Valoarea estimată a acordului cadru precum şi valoarea estimată a celui mai mic şi a celui mai mare contract subsecvent care se vor publica în anunţul de participare sunt următoarele: - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent: 529.100,00 lei fără TVA; - Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 761.650,00 lei fără TVA; - Valoarea estimată minimă a acordului cadru: 2.124.405,00 lei fără TVA; - Valoarea estimată maximă a acordului cadru: 2.604.895,00 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu