Feedback
I.D.: 60439234

Acord cadru pentru furnizarea pâinii necesare hrănirii personalului Unităţii Militare 01751 Râşnov, pe o perioadă de 24 luni

Data publicarii
31.08.21 Exista 151.625 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
09.09.21
Pretul estimativ:
1.560,00 RON - 32.457,75 RON
Documente participare:
  1. 20210827_N_xx_Caiet de sarcini_01751-semnat.pdf
  2. 20210825_N__ModeleFormulare_01751-semnat.doc
  3. 20210827_N_xx_InstructiuniOfertanti_01751-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare pâine cu un singur operator economic pe o perioadă de 24 de luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesaţi vor putea solicita clarificări până cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Procedura de at...
Acord cadru de furnizare pâine cu un singur operator economic pe o perioadă de 24 de luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări până cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesaţi vor putea solicita clarificări până cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Procedura de atribuire a acordului cadru de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea acordului cadru de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea acordului cadru făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei finanţelor publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia acordului cadru cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea acordului cadru de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu