Feedback
I.D.: 91852453

Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8

Data publicarii
16.01.24 Exista 35.772 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110 30125100 48824000 50323000
Termenul limita pentru depunere:
26.01.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni; cod unic inregistrare: 4230487/2023/8In vederea eficientizarii costurilor la nivelul Primariei Oradea, se impune achizitionarea de echip...
Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni; cod unic inregistrare: 4230487/2023/8In vederea eficientizarii costurilor la nivelul Primariei Oradea, se impune achizitionarea de echipamente pentru activitatea de tiparire (cost/pagina) reprezentand inchiriere echipamente, mentenanta service, piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea. Beneficii anticipate a fi obtinute:- controlul costurilor prin emiterea unei singure facturi lunare in functie de numarul de pagini tiparite; nu va mai fi nevoie de emiterea altor facturi cu privire la reparatii, piese de schimb, manopera, deplasari de serviciu etc- consultanta gratuita din partea prestatorului- managementul serviciilor de printing care asigura reducerea costurilor de tiparire pe pagina precum si a costurilor de investitii in echipamente si consumabile.Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8  
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
SUSPENDATA - Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8  
Acord-cadru: „Servicii de printing (cost/pagină) reprezentând închiriere echipamente, mentenanță service, piese și consumabile gratuite, necesare pentru activitatea de [...], detalii pe www.e-licitatie.ro 06.12.18
Acord-cadru de furnizare echipamente pentru activitatea de tipărire și consumabile aferente și servicii accesorii de mentenanță pe o perioadă de 36 luni 02.04.19
Acord cadru de furnizare echipamente pentru activitatea de tiparire si consumabile aferente si servicii accesorii de mentenanta pe o perioada de 36 luni  
Acord cadru de furnizare echipamente pentru activitatea de tiparire si consumabile aferente si servicii accesorii de mentenanta pe o perioada de 36 luni 02.04.19
Acord - cadru ”Servicii de printing (cost/pagina) reprezentand inchiriere echipamente, mentenanta service, piese si consumabile gratuite, necesare pentru activitatea de copier – listare –scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 de luni cod unic de inregistrare 4230487/2018/113 06.12.18