Feedback
I.D.: 94884068

Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8

Data publicarii
21.03.24 Exista 26.904 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Pretul estimativ:
1.620.000,00 RON - 1.920.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire (cost/pagina) si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea; Cod unic inregistrare: 4230487/2022/151 Tipurile de echipamente si servicii accesorii sunt cele descrise in referatul de necesitate nr. 354077 din 1...
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire (cost/pagina) si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea; Cod unic inregistrare: 4230487/2022/151 Tipurile de echipamente si servicii accesorii sunt cele descrise in referatul de necesitate nr. 354077 din 14.10.2022, precum si in caietul de sarcini nr. 221149 din 10.06.2022. Cantitati minime estimate ca facand obiectul acordului cadru / 3 ani 1 Multifunctionala A4 monocrom Sala Ghiseelor – 55buc 4.200.000 printuri 2 Multifunctionala A4 monocrom – 145buc 4.800.000 printuri 3 Multifunctionala A4 color – 27buc 900.000 printuri 4 Multifunctionala A3 color – 10buc 900.000 printuri 5 Multifunctionala A3 color de volum mare – 1 buc 1.800.000 printuri Cantitati maxime estimate ca facand obiectul acordului cadru / 3 ani 1 Multifunctionala A4 monocrom Sala Ghiseelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru - Servicii de printing (cost / pagină) reprezentând mentenanţă service, piese de schimb şi consumabile, necesare pentru activitatea de copiere - listare – scanare 12.08.19
Acord-cadru - Servicii de printing (cost / pagină) reprezentând mentenanţă service, piese de schimb şi consumabile, necesare pentru activitatea de copiere - listare – scanare  
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
SUSPENDATA - Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni, Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 26.01.24
Acord cadru pentru: Furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul Primariei Oradea, pentru o perioada de 36 luni,Cod unic inregistrare: 4230487/2023/8  
Acord cadru pentru: furnizare prin inchiriere de echipamente pentru activitatea de tiparire si servicii accesorii de mentenanta/service, furnizare piese si consumabile gratuite necesare pentru activitatea de copiere, listare, scanare din cadrul primariei oradea, pentru o perioada de 36 luni,cod unic inregistrare: 4230487/2023/8 02.05.23
Atribuire serviciu de transport public pe raza membrului asociației comuna Hidișelu de Sus  
Achizitie echipament digital in cadrul proiectului Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale in cadrul SCOLII GIMNAZIALE "PUIU SEVER " INEU" COD F-PNRR Dotari-2023- 1359