Feedback
I.D.: 55343082

ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE MATERIALE CURATENIE

Data publicarii
24.03.21 Exista 216.497 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39831240-0
Termenul limita pentru depunere:
06.04.21
Pretul estimativ:
377.280,00 RON - 424.272,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1108629.pdf
  2. Acord cadru- model.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Consiliul Judeţean Prahova intenţioneză să achiziţioneze produse de curatenie pentru următoarele imobile: Imobil Palatul Administrativ: -clădire cu destinaţie de birouri: 1 CORP P+8; 1 CORP P+1 -suprafaţa construită = 4516 mp Imobil Palatul Culturii: -clădire cu destinaţie în principal de birouri dar şi cu săli de expoziţie, pre...
Consiliul Judeţean Prahova intenţioneză să achiziţioneze produse de curatenie pentru următoarele imobile: Imobil Palatul Administrativ: -clădire cu destinaţie de birouri: 1 CORP P+8; 1 CORP P+1 -suprafaţa construită = 4516 mp Imobil Palatul Culturii: -clădire cu destinaţie în principal de birouri dar şi cu săli de expoziţie, prezentări de carte, bibliotecă: 1 CORP P+2 -suprafaţa construită = 4736 mp Imobil Elena Doamna nr.2A: -clădire cu destinaţie de birouri: 1 CORP P+1 -suprafaţa construită = 97 mp. Produsele care fac obiectul prezentului caiet de sarcini respectiv detergentii si materialele de curatenie sunt necesare pentru mentinerea curateniei spatiilor de desfasurare a activitatii si a grupurilor sanitare din incinta celor trei cladiri ale Consiliului Judeţean Prahova. Prin încheierea prezentului acord cadru autoritatea contractanta intentionează să achiziţioneze produse de calitate care sa fie livrate la termen, astfel încat să eficientizeze procesul de aprovizionare asigurandu-se în magazie stocurile necesare de produse în vederea desfăşurării activitatilor în condiţii optime de igienă Produsele care fac obiectul presentului caiet de sarcini respectiv detergenţii şi materialele de curăţenie sunt produse uzuale necesare compartimentelor pentru asigurarea igienei specifice. Aceste produse au fost achizitionate până în prezent de către autoritatea contractanta prin procedură simplificată cu incheierea unui contrat de furnizare produse cu o durata de 12 luni. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 5 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE MATERIALE CURATENIE 06.04.21
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE MATERIALE CURATENIE 12.04.21
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE MATERIALE CURATENIE  
ACORD CADRU PENTRU FURNIZARE MATERIALE CURATENIE  
ACORD CADRU PENTRU ACHIZITIE SERVICII DE CURATENIE IN CLADIRILE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA 26.04.21
" ACHIZITIE SERVICII DE CURATENIE IN CLADIRILE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, pentru perioada 01 ianuarie 2021- 31 decembrie 2021 cu posibilitatea de prelungire a contractului prin act aditional cu 4 luni, respectiv pana la 30.04.2022, conform prevederilor art.165 din H.G. nr. 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. 02.11.20
" ACHIZITIE SERVICII DE CURATENIE IN CLADIRILE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, pentru perioada 01 ianuarie 2021- 31 decembrie 2021 cu posibilitatea de prelungire a contractului prin act aditional cu 4 luni, respectiv pana la 30.04.2022, conform prevederilor art.165 din H.G. nr. 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. 02.11.20
SERVICII DE CURATENIE LA IMOBILELE: PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII, ELENA DOAMNA NR.2A SI CENTRUL DE AFACERI MULTIFUNCTIONAL LUMINA VERDE – PLOIESTI, PRAHOVA 23.11.18
SERVICII DE CURATENIE LA IMOBILELE: PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII, ELENA DOAMNA NR.2A SI CENTRUL DE AFACERI MULTIFUNCTIONAL LUMINA VERDE – PLOIESTI, PRAHOVA  
"SERVICII DE CURATENIE IN CLADIRILE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA: PALATUL AMINISTRATIV – Bd. Republicii, nr.2-4, Ploiesti, PALATUL CULTURII, Str. Soldat Erou Calin Catalin, Ploiesti, IMOBIL str. Elena Doamna, nr.2, Ploiesti" 04.11.19