Feedback
I.D.: 69747697

Acord Cadru pentru furnizare de alimente pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu

Data publicarii
02.06.22 Exista 61.475 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15500000-3 15100000-9 15800000-6
Termenul limita pentru depunere:
30.06.22
Pretul estimativ:
3.950.595,12 RON - 4.959.606,48 RON
Documente participare:
  1. Declaratie functii de decizie s.pdf
  2. DRAFT AC s.pdf
  3. Caiet de sarcini anexa 1 s.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu, in calitate de autoritate contractanta, doreste sa achizitioneze produse alimentare pentru asigurarea hranei zilnice necesare beneficiarilor institutionalizati in structurile/centrele aflate in subordine impartite pe loturi. COD CPV principal 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2) LOT 1 : Ouă şi produse lactate- CPV 15500000-3 ...
Directia Generala de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu, in calitate de autoritate contractanta, doreste sa achizitioneze produse alimentare pentru asigurarea hranei zilnice necesare beneficiarilor institutionalizati in structurile/centrele aflate in subordine impartite pe loturi. COD CPV principal 15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2) LOT 1 : Ouă şi produse lactate- CPV 15500000-3 LOT 2 : Produse de origine animala– carne si produse din carne- CPV 15100000-9 LOT 3 : Diverse produse alimentare CPV 15800000-6 . Durata Acordului -cadru de furnizare alimente pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu este de 24 luni de la data semnarii acordului cadru. Orice operator are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare, semnate cu semnatura electronică extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 15 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin.1 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care solicitarea de clarificari sau informaţiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, răspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 10 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 161 din legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare AC urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru de furnizare de paine pentru 37 de unităţi de asistenţă sociala din subordinea autorităţii contractante Direcţia Generala de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu 14.01.21
Furnizare de paine alba feliata, ambalata 400 g pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea DGASPC Giurgiu 04.07.22
Furnizare produse - Paine alba feliata, ambalata 400 gr pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu 07.06.22
Furnizare produse - Paine alba feliata, ambalata 400 gr pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu 07.06.22
ACORD-CADRU Furnizare produse - alimente pentru 37 de unităţi de asistenţă sociala din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu - LOT1, LOT2, LOT3, LOT4, LOT5 15.06.20
Acord cadru furnizare de -legume, fructe- pentru beneficiarii aflati in centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu 12.12.22
Oferta pret - furnizare alimente 26.04.22
Furnizarea şi distribuţia de lapte UHT pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Giurgiu, in perioada 07.09.2020 – 16.06.2023, pentru Lotul 1 - Zona 1 – Municipiul Giurgiu 18.08.20
Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din învăţământul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Giurgiu pentru Zona I – lotul 1, Zona II – Lotul 2, Zona III – Lotul 3, Zona IV - Lotul IV, Zona V – Lotul 5, Zona VI – Lotul 6, Zona VII – Lotul 7 în perioada 10.09.2018 – 19.06.2020  
Furnizarea de produse de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din învăţământul primar si gimnazial de stat si particular din judetul Giurgiu pentru Zona I – lotul 1, Zona II – Lotul 2, Zona III – Lotul 3, Zona IV - Lotul IV, Zona V – Lotul 5, Zona VI – Lotul 6, Zona VII – Lotul 7 în perioada 10.09.2018 – 19.06.2020 31.10.18