Feedback
I.D.: 19510877

Acord-cadru pentru fiecare lot in parte in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de “gaze naturale” (cod CPV 09123000-7) in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Gazele naturale care urmeaza a fi achizitionate in baza prezentei proceduri sunt impartite in 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.

Data publicarii
04.05.17 Exista 753.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09123000-7
Pretul estimativ:
1.347.511,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Timis si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Iasi si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii pre...
Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Timis si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Iasi si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Cluj si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Acord-cadru avand ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7) pentru Directia Regionala Bucuresti si punctele de consum aferente, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea unor Sisteme de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi şi Direcţia Regională Timiş (cod CPV: 35121700-5), împărţite pe 2 (două) loturi, respectiv: - Lotul nr. 1 - un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamente IT din cadrul ANCOM, Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; - Lotul nr. 2 – un sistem de protecţie şi securitate pentru sala de echipamen 23.07.18
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare având ca obiect furnizarea de gaze naturale (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. 24.03.21
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.01.15
Contract de furnizare având ca obiect livrarea de routere de acces Internet si switch-uri pentru Centrul de Date din Directia Regionala Bucuresti/ANCOM si reînnoirea dreptului de acces la semnaturi si suport cu extinderea garantiei si înlocuirea a doua zi lucratoare (next-business day) în caz de defect a echipamentului IPS CISCO 4270-20 (cod CPV: 32420000-3), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 21.05.14
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de UPS-uri (cod CPV: 31154000-0) împartite pe doua loturi, respectiv: Furnizarea a 2 (doua) UPS-uri trifazate cu putere de 25 kVA, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 1; furnizarea a 41 (patruzecisiunu) UPS-uri monofazate cu puterea de 3 kVA rackabile cu management, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini - Lotul nr. 2.