Feedback
I.D.: 32225759

Acord cadru pentru achizitie: servicii de inchiriere de echipamente pentru imprimare, multiplicare, scanare si fax inclusiv servicii de mentenanta preventiva, service si asigurare a consumabilelor pentru echipamente (exclusiv hartia)

Data publicarii
23.11.18 Exista 399.423 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Termenul limita pentru depunere:
27.11.18
 
 
Documente participare:
  1. 6-ADV1051675.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru pentru achizitie: servicii de inchiriere de echipamente pentru imprimare, multiplicare, scanare si fax inclusiv servicii de mentenanta preventiva, service si asigurare a consumabilelor pentru echipamente (exclusiv hartia); Perioada acordului-cadru: 25 luni (01 decembrie 2018 – 31 decembrie 2020) Valoarea estimata: min.4.900, 00 lei ... max.122.500,00 lei fara TVA. Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 4.90...
Acord cadru pentru achizitie: servicii de inchiriere de echipamente pentru imprimare, multiplicare, scanare si fax inclusiv servicii de mentenanta preventiva, service si asigurare a consumabilelor pentru echipamente (exclusiv hartia); Perioada acordului-cadru: 25 luni (01 decembrie 2018 – 31 decembrie 2020) Valoarea estimata: min.4.900, 00 lei ... max.122.500,00 lei fara TVA. Valoarea celui mai mic contract subsecvent: 4.900,00 lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 58.800,00 lei fara TVA.(4.900 lei x 12 luni) Valoarea estimata a fost determinata avand la baza: studiu de piata, prevederi legislative, achizitiile anterioare anulate, caracteristicile tehnice solicitate si perioada acordului-cadru. Cel mai mic constract subsecvent se va incheia pentru asigurarea serviciilor de inchiriere de echipamente pentru imprimare, multiplicare, scanare si fax inclusiv servicii de mentenanta preventiva, service si asigurare a consumabilelor pentru echipamente (exclusiv hartia) pentru imprimarea a : - 25.000 de pagini alb-negru A4, cu min.5 echipamente;; - 5.000 de pagini color A4, cu min.1 echipament; - 100 de pagini alb-negru/color A3. Paginile A3 pot fi imprimate pe echipament ce imprima pagini alb-negru/ color. Cel mai mare contract subsecvent se va incheia pentru asigurarea serviciilor de inchiriere de echipamente pentru imprimare, multiplicare, scanare si fax inclusiv servicii de mentenanta preventiva, service si asigurare a consumabilelor pentru echipamente (exclusiv hartia) pentru imprimarea a : - 300.000 pagini alb-negru A4, cu min.5 echipamente; - 60.000 pagini color A4, cu min.1 echipament; - 1.200 pagini alb-negru/ color A3. Achizitia este prevazuta a se realiza pentru perioada 01 decembrie 2018 – 31 decembrie 2020, urmand a se incheia 3 contracte subsecvente: - contractul subsecvent CS1: 01.12.2018-31.12.2018; - contractul subsecvent CS2: 01.01.2019-31.12.2019; - contractul subsecvent CS3: 01.01.2020-31.12.2020, in functie de bugetul aprobat si nevoile ONAC.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu