Feedback
I.D.: 57000145

Acord-cadru pentru 4 (patru) ani având ca obiect întocmirea documentaţiilor cadastrale şi topografice necesare la înscrierea în cartea funciară a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile – drumuri judeţene ce sunt incluse în Inventarul bunurilor ce alcătuiesc domeniul public al Judeţului Prahova, efectuarea altor operaţiuni cadastrale, precum şi realizarea altor operaţiuni tehnice necesare bunei gestionări şi valorificări a patrimoniului în conformitate cu Legea nr.7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, cu modificările şi completările ulterioare şi de legislaţia specifică în domeniu.

Data publicarii
18.05.21 Exista 241.874 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Termenul limita pentru depunere:
28.06.21
Pretul estimativ:
379.196,00 RON - 3.271.960,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini refacut.pdf
  2. formulare-REFACUTAC cadastru-2021.docx
  3. FisaDate_DF1112963.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru pentru 4 (patru) ani având ca obiect întocmirea documentaţiilor cadastrale şi topografice necesare la înscrierea în cartea funciară a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile – drumuri judeţene ce sunt incluse în Inventarul bunurilor ce alcătuiesc domeniul public al Judeţului Prahova, efectuarea altor operaţiuni cadastrale, precum şi realizarea altor operaţiuni tehnice necesare bunei gestionări şi valo...
Acord-cadru pentru 4 (patru) ani având ca obiect întocmirea documentaţiilor cadastrale şi topografice necesare la înscrierea în cartea funciară a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile – drumuri judeţene ce sunt incluse în Inventarul bunurilor ce alcătuiesc domeniul public al Judeţului Prahova, efectuarea altor operaţiuni cadastrale, precum şi realizarea altor operaţiuni tehnice necesare bunei gestionări şi valorificări a patrimoniului în conformitate cu Legea nr.7/1996 a cadastrului şi publicităţii imobiliare, cu modificările şi completările ulterioare şi de legislaţia specifică în domeniu. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 11 zi inainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor. Valoarea minima estimata a acordului-cadru (379.196,00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata pe 4 ani. Valoarea maxima estimata a acordului-cadru (3.271.960,00 lei fara TVA) reprezinta valoarea estimata pe 4 ani. Valoarea minima a celui mai mic contract subsecvent 2000 lei. Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent 300.000 lei. Reluarea competitiei se face cu semnatarii acordului cadru. Contractele care se atribuie în baza acordului-cadru nu pot fi încheiate decât între autoritatea contractanta si operatorii economici care sunt parte a acordului cadru, prin reluarea competiei astfel: - Atribuirea contractelor subsecvente se va face cu reluarea competiţiei, prin transmiterea unei invitaţii la reofertare, către promitenţii-furnizori semnatari ai acordului-cadru. În urma transmiterii invitaţiei la reofertare, promitenţii-furnizori vor participa/vor transmite oferta financiară în plic închis conform informaţiilor cuprinse în respectiva invitaţie. Elementul care face obiectul reofertării se referă la preţul total al fiecarui contract subsecvent, aferent cantităţilor de sevicii specificate în invitaţia la reofertare. Preţurile ofertate de promitenţii-furnizori nu vor depăşi preţurile unitare prevăzute în propunerea financiară ce a stat la baza încheierii acordului-cadru. Dacă în urma reofertării, doi sau mai mulţi promitenţi-furnizori au oferit acelaşi cel mai mic preţ, li se va solicita acestora o nouă propunere financiară în plic închis. Contractul subsecvent va fi atribuit promitentului-furnizor care a oferit cel mai mic preţ. Celelalte clauze contractuale, inclusiv propunerea tehnică care a stat la baza atribuirii acordului-cadru, vor rămâne neschimbate pe toată durata de derulare a acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru pentru 4 (patru) ani având ca obiect întocmirea documentaţiilor cadastrale şi topografice necesare la înscrierea în cartea funciară a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile – drumuri județene ce sunt incluse în Inventarul bunurilor ce alcătuiesc domeniul public al Judeţului Prahova, efectuarea altor operaţiuni cadastrale, precum şi realizarea altor operaţiuni tehnice  
Lucrari de reparare si intretinere a retelei stradale, lucrari de arta, parcari din Municipiul Ploiesti  
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PENTRU ACTIVITĂŢILE DE CURAŢENIE CĂI PUBLICE SI DESZĂPEZIRE ÎN MUNICIPIUL PLOIEŞTI 19.07.21
DELEGAREA DE GESTIUNE A SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PENTRU ACTIVITĂŢILE DE DEZINSECTIE, DEZINFECTIE SI DERATIZARE ÎN MUNICIPIUL PLOIEŞTI 17.01.23
Delegare de gestiune a serviciului de salubrizare pentru activitatea de colectare a cadavrelor animalelor de pe domeniul public al municipiului Ploieşti si predarea acestora catre unitatile de ecarisaj sau catre instalatiile de neutralizare 14.06.22
Delegare de gestiune a serviciului de salubrizare pentru activitatea de colectare a cadavrelor animalelor de pe domeniul public al municipiului Ploieşti si predarea acestora catre unitatile de ecarisaj sau catre instalatiile de neutralizare 14.06.22
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
SERVICII REVIZII TEHNICE, REPARATII SI INTERVENTII PENTRU SISTEMELE DE DETECTIE, ALARMARE SI STINGERE INCENDIU APARTINAND IMOBILELOR ADMINISTRATE DE ASSC PLOIESTI  
Evaluare bunuri imobile ale Municipiului Ploieşti 28.06.21
ACORD-CADRU DE SERVICII DE MENTENANTA STANDARD PLANIFICATA, MENTENANTA CORECTIVA, REPARATII SI INTERVENTII IN CAZ DE AVARII PENTRU INSTALATIILE/ECHIPAMENTELE SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE – IMOBIL ASSC PLOIESTI SITUAT IN PIATA EROILOR, NR. 1A 25.06.18