Feedback
I.D.: 49929408

Acord cadru pentru 20 de luni privind Servicii de intretinere, verificare si reparatii aparatura medicala a DSP IASI.

Data publicarii
23.09.20 Exista 207.219 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.10.20
Pretul estimativ:
47.000,00 RON - 47.000,00 RON
Documente participare:
  1. Model acord cadru serv intretinere aparatura medicalas.pdf
  2. formulare servicii de intretinere aparatura medicala s.pdf
  3. Model ctr subsecvent serv de intretinere aparatura de lab.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru va avea o durată de valabilitate de 20 de luni. Valoarea maximă a acordului-cadru: 47.000 lei fără TVA, calculată pentru prestarea serviciilor de intretinere, verificare si reparatii aparatura medicala detinuta de DSP Iasi. ( Valoare estimata pentru o luna este de 2350 lei, fara TVA). Valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent: 18.800 lei fără TVA. Valoarea minimă a celui mai mic contract subsecven...
Acordul-cadru va avea o durată de valabilitate de 20 de luni. Valoarea maximă a acordului-cadru: 47.000 lei fără TVA, calculată pentru prestarea serviciilor de intretinere, verificare si reparatii aparatura medicala detinuta de DSP Iasi. ( Valoare estimata pentru o luna este de 2350 lei, fara TVA). Valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent: 18.800 lei fără TVA. Valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent: 2.350 lei fără TVA. Termenul maxim pentru solicitari de clarificari este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor stabilit in anuntul de participare. Solicitarile de clarificari vor fi incarcate in SEAP, semnate cu semnatura electronica extinsa. Raspunsul consolidat va fi postat cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor stabilit in anuntul de participare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pentru 20 de luni privind Servicii de administrare retea calculatoare, intretinere si reparare echipamente PC si periferice IT pentru DSP IASI. 07.09.20
Acord cadru pentru 20 de luni privind serviciile de curatenie sedii DSP 30.07.20
Acord cadru pentru 20 de luni privind serviciile de curatenie blocuri ANL 20.05.20
Acord cadru pentru 24 de luni privind serviciile de curatenie blocuri ANL 10.05.22
Anulata - Acord-cadru de furnizare si distributie fructe si legume proaspete în cadrul Programului pentru scoli al României, pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si particular, din judetul Iasi, în anul scolar 2017-2018 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 23.04.18
Acord-cadru de furnizare si distributie fructe si legume proaspete în cadrul Programului pentru scoli al României, pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate si particulare acreditate si pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si particular, din judetul Iasi, în anul scolar 2017-2018 - lot 1, lot 2, lot 3, lot 4 23.04.18
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei - Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie 23.03.20
Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1 si Furnizare de calculatoare portabile tip laptop - Lotul nr. 2. 13.04.22
Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1 23.06.22
Furnizare de staţii de lucru tip PC - Lotul nr. 1 23.05.22