Obiectul contractului il reprezinta:
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii ale municipiului Oradea derulate prin Directia Tehnică respectiv, străzi, poduri, pasaje, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, reţele de utilităţi inclusiv devieri, relocări, protejări de reţele, spaţii verzi, trotuare, alei pietonale, piste de biciclete, alte tipuri de lucrări, etc. Acord...
Obiectul contractului il reprezinta:
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru obiectivele de investiţii ale municipiului Oradea derulate prin Directia Tehnică respectiv, străzi, poduri, pasaje, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, reţele de utilităţi inclusiv devieri, relocări, protejări de reţele, spaţii verzi, trotuare, alei pietonale, piste de biciclete, alte tipuri de lucrări, etc. Acord cadru pe o perioada de 3 ani
Tipurile de servicii sant cele descrise in caietul de sarcini nr.324995 dun 08.07.2021;
Natura serviciilor de asistenţă tehnică care trebuie prestate sant:
- Asistenţă tehnică, respectiv activitatea de dirigenţie de şantier pentru verificarea execuţiei lucrărilor de străzi, poduri, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, alei, trotuare , piste de biciclete şi a lucrărilor tehnico-edilitare, acolo unde este cazul( iluminat public, apă, canalizare menajeră, canalizare pluvială, mutări, protejări de reţele, etc.) cu respectarea actelor normative în vigoare;
- Verificarea şi certificarea lucrărilor executate din punct de vedere fizic, cantitativ, calitativ şi valoric precum şi certificarea legalităţii, necesităţii, oportunităţii, realităţii şi exactităţii operaţiunilor supuse decontării, cu respectarea contractului de executie şi a actelor normative în vigoare;
- Verificarea şi respectarea etapelor legale în cazul executării de lucrări necuprinse în documentaţia iniţială conform actelor normative în vigoare (Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare), corelat cu aprobarea acestora de căte beneficiar,anterior execuţiei lucrărilor.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.