Feedback
I.D.: 33133198

Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii de arhivare

Data publicarii
14.01.19 Exista 794.604 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
08.02.19
Pretul estimativ:
379.950,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1035236.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti Valoarea estimata totala maxima (lot 1+2) = 379.950 lei fara TVA Lotul 1: Central D.R.D.P. Bucuresti +S.D.N. Bucuresti Sud+ S.D.N. Bucuresti Nord+ Pepiniera Bucsani + A.C.I. Giurgiu + S.D.N. Alexandria. Valoarea maxima Acord cadru - 290.550 lei fara TVA Valoarea celui mai mic Contract subsecvent - 6.705 lei fara TVA Valoarea celui mai mare Contract subse...
Servicii de arhivare a documentelor din cadrul D.R.D.P. Bucuresti Valoarea estimata totala maxima (lot 1+2) = 379.950 lei fara TVA Lotul 1: Central D.R.D.P. Bucuresti +S.D.N. Bucuresti Sud+ S.D.N. Bucuresti Nord+ Pepiniera Bucsani + A.C.I. Giurgiu + S.D.N. Alexandria. Valoarea maxima Acord cadru - 290.550 lei fara TVA Valoarea celui mai mic Contract subsecvent - 6.705 lei fara TVA Valoarea celui mai mare Contract subsecvent – 145.275 lei fara TVA Lotul 2: S.D.N. Buzau+ S.D.N. Ploiesti + S.D.N. Pitesti + S.D.N. Targoviste Valoarea maxima Acord cadru - 89.400 lei fara TVA Valoarea celui mai mic Contract subsecvent - 4.470 lei fara TVA Valoarea celui mai mare Contract subsecvent – 44.700 lei fara TVA Se va incheia minim un contract subsecvent pe an/ fiecare lot. Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordului cadru, pentru fiecare an, precum si cantitatile minime si maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent, sunt conform Caietului de sarcini si anexelor 1.1. si 1.2 la acesta. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde CONSOLIDAT in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera TARDIVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pe o perioada de 24 luni – Servicii de arhivare 04.03.19
Acord cadru 24 luni - Telefonie fixa, internet si abonament TV pentru D.R.D.P. Bucuresti, S.D.N. 1-7, A.C.I. Giurgiu si Sectia Autostrazi  
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 ani  
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 ani  
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de reparatii si ITP -LOT 1 -Autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mare de 3,5 tone si LOT 2 - Remorci - Acord Cadru 2 ani -DRDP Constanta  
,,Servicii de reparatii si ITP pentru autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mica de 3,5 tone’’- Acord Cadru 2 ani -DRDP Constanta  
,,Polimer modificator pentru mixturi asfaltice''- Acord Cadru 2 ani -DRDP Constanta  
Intretinere curenta pe timp de iarna anul I- anul IV a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P. BUCURESTI - Lot SDN Bucuresti NORD