Feedback
I.D.: 100622677

Acord cadru pe o perioadă de 3 ani pentru servicii de catering pentru copiii care frecventează Creșa Oradea

Data publicarii
25.07.24 Exista 102.117 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000
Termenul limita pentru depunere:
30.08.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția de servicii de catering pentru copiii care frecventează Creșa Oradea, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 3 aniPrepararea şi distribuirea hranei pentru copiii care frecventează frecventează Creșa Oradea, (aproximativ 745 de copii cu vârste între 3 luni şi 3 ani).Hrana va fi asigurată în cantităţile şi cu conţinutul caloric stabilit de către personalul specializat din cadrul Direcți...
Achiziția de servicii de catering pentru copiii care frecventează Creșa Oradea, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 3 aniPrepararea şi distribuirea hranei pentru copiii care frecventează frecventează Creșa Oradea, (aproximativ 745 de copii cu vârste între 3 luni şi 3 ani).Hrana va fi asigurată în cantităţile şi cu conţinutul caloric stabilit de către personalul specializat din cadrul Direcției de Asistență Socială Oradea și Creșa Oradea, respectând principiile unei alimentaţii raţionale, respectiv Legea nr.123/2008 pentru o alimentație sănătoasă din unitățile de învățământ preuniversitar, O.M.S. nr.1563/2008 pentru aprobarea listei alimentelor nerecomandate preșcolarilor și școlarilor și a principiilor care stau la baza unei alimentații sănătoase pentru copii și adolescenți şi O.M.S. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unitățile pentru ocrotirea, educarea și instruirea copiilor și tinerilor. Porţiile vor fi pregătite şi preparate de prestatorul serviciului cu respectarea necesarului zilnic de calorii şi substanţe nutritive pentru copii, prevăzute de legislaţia în vigoare. (O.M.S. 1456/2020 și O.M.S. 1563/2008). Numărul copiilor care frecventează creșa variază în funcţie de prezenţa zilnică a acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru servicii de preparare si distribuire a hranei pe o perioada de 3 ani:Lot 1 – Pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea, situat pe str Clujului nr.188/ALot 2 – Pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea, situat pe str Traian Lalescu nr.3Lot 3 – Pentru persoanele aflate intr-o situatie vulnerabila in regim de cantina sociala 19.08.24
Servicii de preparare si distribuire a hranei, prin incheierea unui Acord Cadru dupa cum urmeaza : Lot 1 – Servicii de catering pentru copiii care frecventeaza Crese – Oradea Lot 2 – Servicii de catering pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea si Centrul de Zi Lot 3 – Servicii de catering pentru persoanele aflate intr-o situatie vulnerabila din Mun Oradea ( in regim de cantina sociala) cod unic 14371033/2021/1  
Acord cadru pe o perioadă de 3 ani pentru servicii de catering pentru copiii care frecventează Creşa Oradea 30.08.24
Acord cadru servicii de preparare si distribuire a hranei pe o perioada de 3 ani: Lot 1 – Pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea, situat pe str Clujului nr.188/A Lot 2 – Pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea, situat pe str Traian Lalescu nr.3 Lot 3 – Pentru persoanele aflate intr-o situatie vulnerabila in regim de cantina sociala 19.08.24
Servicii de catering pentru 60 beneficiari directi ai proiectului si EU VREAU SA FIU PRINTRE ELEVII BUNI DIN BEIUS ( 40 scolari si 20 prescolari ) in cadrul perioadei de postimplementare 12.03.18
Executia lucrarilor aferente obiectivelor: LOT 1 "Asfaltare curte la Scoala Gimnaziala Avram Iancu Oradea, str. Ghe. Pop de Basesti, nr. 3–3A, Oradea" LOT 2 "Reparatii asfalt pentru terenul de sport la Liceul Ortodox Ep. Roman Ciorogariu, str. Aluminei, nr. 88, Oradea" LOT 3 "Reparatii curente Colegiul National Emanuil Gojdu, str. Spiru Haret nr. 3-5, Oradea" LOT 4 "Reparatii curente la Gradinita nr. 52 si Cresa. nr. 3, str. Calugareni, nr. 8/A, Oradea" LOT 5 "Reparatii curente la Gradinita nr. 34, Parcul Petofi Sandor, nr. 36, Oradea" LOT 6 "Reparatii curente la Cresa nr. 9 si Cresa nr. 12, str. Poienitei, nr. 2/A, Oradea" LOT 7 "Reparatii curente la Cresa nr. 2 "Picioruse Vesele", str. Gradinarilor, nr. 8, Oradea" LOT 8 "Reparatii curente la Gradinita cu program normal, nr. 19, str. Apelor, nr. 5, Oradea" LOT 9 "Reparatii curente la Cresa nr. 6 "Casuta Veseliei", str. Aluminei, nr. 100/A, Oradea" LOT 10 "Reparatii curente la Gradinita cu program prelungit, nr. 45, str. Aluminei, nr.  
Servicii de preparare si distribuire a hranei, prin incheierea unui Acord Cadru dupa cum urmeaza : Lot 1 – Servicii de catering pentru copiii care frecventeaza Crese – Oradea Lot 2 – Servicii de catering pentru copiii care frecventeaza Centrul de Ingrijire de Zi Oradea si Centrul de Zi Lot 3 – Servicii de catering pentru persoanele aflate intr-o situatie vulnerabila din Mun Oradea ( in regim de cantina sociala) cod unic 14371033/2021/1 28.06.21
Furnizare şi montaj de bănci exterioare de odihnă şi echipamente pentru locuri de joacă situate în incintele unităţilor de învăţământ administrate de Direcţia Patrimoniu Imobiliar din cadrul Primăriei municipiului Oradea cod unic 4230487/2019/50  
Furnizare mobilier şi echipamente IT şi aparate de uz casnic în cadrul proiectului: " REABILITARE ŞI CONVERISE CLĂDIRE EXISTENTĂ ÎN GRĂDINIŢĂ" – COD SMIS 124151"  
Achizitie medicamente-produse farmaceutice, materiale stomatologice si evidente primare / consumabile de birou 09.09.20