Feedback
I.D.: 101752578

Acord cadru pe 2 ani - Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei pentru incalcarea prevederilor O.G. nr. 15/2002, intocmite de C.N.A.I.R. S.A. - CESTRIN prin intermediul S.I.E.G.M.C.R.

Data publicarii
23.08.24 Exista 420.047 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79824000
Termenul limita pentru depunere:
02.10.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru de servicii/ contractului/lor subsecvent/e il constituie achizitionarea serviciilor de imprimare, anvelopare si comunicare a proceselor verbale de constatare a contraventiei (PVCC) emise de catre C.N.A.I.R. S.A. prin CESTRIN, prin intermediul Sistemului Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinetei (S.I.E.G.M.C.R.) pentru incalcarea preverilor O.G. nr. 15/200...
Obiectul acordului cadru de servicii/ contractului/lor subsecvent/e il constituie achizitionarea serviciilor de imprimare, anvelopare si comunicare a proceselor verbale de constatare a contraventiei (PVCC) emise de catre C.N.A.I.R. S.A. prin CESTRIN, prin intermediul Sistemului Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinetei (S.I.E.G.M.C.R.) pentru incalcarea preverilor O.G. nr. 15/2002 privind aplicarea tarifului de utilizare si a tarifului de trecere pe reteaua de drumuri nationale din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11 - a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera TARDIVA.Frecventa si valoarea contractelor subsecvente de servicii pe care autoritatea contractanta estimeaza ca vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente de servicii.Cantitatea MINIMA de procese verbale de contraventie la nivel de acord cadu este de 800.000 buc.;Cantitatea MAXIMA de procese verbale de contraventie la nivel de acord cadru este de 2.200.000 buc.Valoarea celui mai mare contract subsecvent de servicii este de 20.350.000,00 lei fara TVA.Cantitatea MINIMA de procese verbale de contraventie, estimata este de 400.000,00 buc. la nivel de contract subsecvent de servicii;Cantitatea MAXIMA de procese verbale de contraventie, estimata este de 1.100.000 buc. la nivel de contract subsecvent de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru pe 2 ani - Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei pentru incalcarea prevederilor O.G. nr. 15/2002, intocmite de C.N.A.I.R. S.A. - CESTRIN prin intermediul S.I.E.G.M.C.R. 02.10.24
Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei pentru incalcarea prevederilor O.G. nr. 15/2002, intocmite de C.N.A.I.R. S.A. - CESTRIN prin intermediul S.I.E.G.M.C.R 05.10.22
Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei pentru incalcarea prevederilor O.G. nr. 15/2002, intocmite de C.N.A.I.R. S.A. - CESTRIN prin intermediul S.I.E.G.M.C.R 21.04.21
Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 4 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate pentru gestionarea informaţiilor clasificate din cadrul A.N.A.F.  
ACORD-CADRU DE PRESTĂRI SERVICII DE SERVICE ŞI REPARAŢII AUTOVEHICULE  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare şi a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere şi întreţinere a terminalelor de plată neasistate 11.04.24
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate 11.04.24
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate  
Acord Cadru- Servicii privind încasarea taxelor/tarifelor de parcare și a altor sume stabilite conform prevederilor legale prin intermediul terminalelor de plată neasistate, inclusiv servicii de închiriere și întreținere a terminalelor de plată neasistate  
Achizitionare servicii de consultanta privind verificari on-the-spot in cadrul Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2014-2020 11.12.20