Feedback
I.D.: 50132803

Acord cadru – Servicii de reparatii si întreţinere, cat si piese pentru intretinerea autoutilitarelor

Data publicarii
01.10.20 Exista 115.209 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50110000-9
Termenul limita pentru depunere:
09.11.20
Pretul estimativ:
8.575.465,00 RON - 63.015.121,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1096033.pdf
  2. Caiet de sarcini 11.pdf
  3. 5. MODELE DE FORMULARE - 27.08.2020.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru are ca obiect Achizitia de Servicii de reparatii si întreţinere, cat si piese pentru intretinerea autoutilitarelor, marca MAN, ROMAN, IVECO, DAF, MERCEDES, PPM PFAU REXTER, RENAULT, SCANIA, BMC, VOLVO. Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 8.575.465 RON si 63.015.121 RON Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: AUTOUTILITARE – 15.753.780 lei fara TVA; Cantitatile maxime...
Acordul-cadru are ca obiect Achizitia de Servicii de reparatii si întreţinere, cat si piese pentru intretinerea autoutilitarelor, marca MAN, ROMAN, IVECO, DAF, MERCEDES, PPM PFAU REXTER, RENAULT, SCANIA, BMC, VOLVO. Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 8.575.465 RON si 63.015.121 RON Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: AUTOUTILITARE – 15.753.780 lei fara TVA; Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate trimestrial, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si a resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din fisa de date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu