Acordul-cadru are ca obiect achizitia de piese de schimb si accesorii pentru intretinerea autobuzelor din dotarea parcului auto, marca IVECO si BMC, obiect care a fost impartit pe loturi pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor entitatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici.
Astfel, se vor incheia 4 acorduri cadru cu o durata...
Acordul-cadru are ca obiect achizitia de piese de schimb si accesorii pentru intretinerea autobuzelor din dotarea parcului auto, marca IVECO si BMC, obiect care a fost impartit pe loturi pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel incat sa corespunda mai bine nevoilor entitatii contractante, precum si capacitatii operatorilor economici.
Astfel, se vor incheia 4 acorduri cadru cu o durata de 12 luni, cate unul pentru fiecare lot in parte.
LOT 1 - Piese si accesorii pentru autobuze marca IVECO;
LOT 2 – Piese si accesorii pentru autobuze marca BMC;
LOT 3 – FILTRE IVECO;
LOT 4 – FILTRE BMC
Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, pe fiecare lot este:
Valoare estimata totala acord cadru LOT 1 = intre 195.442,00 RON si 1.049.826,00 RON
Valoare estimata totala acord cadru LOT 2 = intre 58.656,00 RON si 379.627,00 RON
Valoare estimata totala acord cadru LOT 3 = intre 6.783,00 RON si 57.927,00 RON
Valoarea estimata totala acord cadru LOT 4 = intre 20.784,00 RON si 170.427,00 RON
Valoarea estimata totala a acordului cadru, fara TVA: intre 281.665,00 RON si 1.657.807,00 RON
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA:
LOT 1 - Piese si accesorii pentru autobuze marca IVECO = 258.899,00
LOT 2 – Piese si accesorii pentru autobuze marca BMC = 95.358,00
LOT 3 – FILTRE IVECO = 14.482,00
LOT 4 – FILTRE BMC = 41.568,00
Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei 1 din caietul de sarcini.
Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente sunt conform anexei 1 din caietul de sarcini.
În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016, cu modificările şi completările ulterioare, entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti., respectiv cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.