Conform Caietelor de Sarcini intocmite de Directia Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi prin Serviciul Intretinere
Drumuri si Autostrazi: In conformitate cu prevederile „Nomenclatorului privind lucrările si serviciile aferente drumurilor
publice” nr. 346 din 15 mai 2000 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr.255/8.VI.2000 Anexa 1 si 2, Ind.
102. Intretinere curenta pe timp de iar...
Conform Caietelor de Sarcini intocmite de Directia Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi prin Serviciul Intretinere
Drumuri si Autostrazi: In conformitate cu prevederile „Nomenclatorului privind lucrările si serviciile aferente drumurilor
publice” nr. 346 din 15 mai 2000 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr.255/8.VI.2000 Anexa 1 si 2, Ind.
102. Intretinere curenta pe timp de iarna, in cadrul acordului cadru/contractului subsecvent se vor executa urmatoarele:►
Montarea panourilor/sistemelor parazapezi (dupa caz);► Demontarea panouri /sistemelor parazapezi, acestea se vor preda cu
proces verbal Beneficiarului (dupa caz;► Deszapezirea mecanica;► Informari privind starea drumurilor (dupa caz); Autoutilajele
si numarul acestora pe baze este stabilit in cadrul Anexelor (mimim si maxim) aferente acordurilori cadru/contractelor subsecvenet”.
Caracteristicile tehnice ale utilajelor si echipamentelor, ce vor fi utilizate la activitatea de intretinere curenta pe timp
de iarna sunt cele prevazute in Tabelul 2 din ,,Normativul privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice”
– Indicativ AND 525/2013, cat si a cerintelor din Caietele de sarcini.Nota:A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016,
modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie
publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul
limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata,
si totodata in conformitate cu art. 161 alin. 1 din cadrul aceleiasi legi, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar
si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Orice
solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea
de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B), si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor
mentionate se va considera tardiva.Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia
de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite
în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.