Feedback
I.D.: 30113618

Acord cadru – Furnituri de birou

Data publicarii
10.08.18 Exista 60.887 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
07.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1003081.zip
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de furnituri de birou, din depozitele furnizorului, cu livrarea la locatiile descrise in caietul de sarcini. Specificatiile tehnice sunt prezentate in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a acordului cadru fara TVA: intre 1.156.946 lei si 1.204.850 lei Valoarea estimata cea mai mic a unui contract subsecvent: 289.236,6 lei Valoarea estimata cea mai mare a unui contract subsecv...
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de furnituri de birou, din depozitele furnizorului, cu livrarea la locatiile descrise in caietul de sarcini. Specificatiile tehnice sunt prezentate in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a acordului cadru fara TVA: intre 1.156.946 lei si 1.204.850 lei Valoarea estimata cea mai mic a unui contract subsecvent: 289.236,6 lei Valoarea estimata cea mai mare a unui contract subsecvent: 301.212,5 lei; Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform tabelului din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente ale acordului cadru sunt conform tabelului din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazute in caietul de sarcini au fost estimate avandu-se in vedere media consumului pe anul precedent precum si referatele de necesitate pentru anul 2018, intocmite de centrele si serviciile din subordinea DGASPC Calarasi. Aceste cantitati sunt estimate si nu obliga autoritatea contractanta la achizitia lor in totalitate. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Instructiunile pentru ofertanti (Fisa de Date), respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu