Feedback
I.D.: 37411634

Acord cadru – Achizitie balast 0-63 mm ( 24 de luni ): Lot 1 – SDN Craiova, Lot 2 – SDN Tr. Severin,Lot 3 – SDN Tg.Jiu, Lot 4 – SDN Rm.Valcea, Lot 5 – SDN Slatina.

Data publicarii
24.07.19 Exista 30.330 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
14212310-6
Termenul limita pentru depunere:
29.08.19
Pretul estimativ:
1.405.200,00 RON - 1.405.200,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1013396.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt: - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 1 – 200 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 1 – 2000 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 2 – 930 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 2 – 9300 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 3 – 370 tone. - Cantitatile maxime a...
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru sunt: - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 1 – 200 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 1 – 2000 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 2 – 930 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 2 – 9300 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 3 – 370 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 3 – 3700 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 4 – 600 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 4 – 6000 tone. - Cantitatile minime aferente acordului cadru: Lot 5 – 300 tone. - Cantitatile maxime aferente acordului cadru: Lot 5 – 3000 tone. - Cantitatile minime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 1 - 100 tone - Cantitatile maxime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 1 – 1000 tone - Cantitatile minime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 2 - 465 tone - Cantitatile maxime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 2 – 4650 tone - Cantitatile minime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 3 - 190 tone - Cantitatile maxime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 3 – 1900 tone - Cantitatile minime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 4 - 300 tone - Cantitatile maxime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 4 – 3000 tone - Cantitatile minime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 5 - 150 tone - Cantitatile maxime aferente unui singur contract subsecvent din cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului – cadru – Lot 5 – 1500 tone Conform Notei privind determinarea valorii estimate a achizitiei, intocmit de Departamentul Mentenanta-Serviciul Productie si a Raportului privind acordarea vizei valorii estimate a achizitiei. Termenul limita pana la care operatorul economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru – Achizitie balast 0-63 mm ( 24 de luni ): Lot 1 – SDN Craiova, Lot 2 – SDN Tr. Severin,Lot 3 – SDN Tg.Jiu, Lot 4 – SDN Rm.Valcea, Lot 5 – SDN Slatina.  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Servicii de mentenanţă, respectiv de întreţinere şi reparaţii pentru sistemele de securitate (antiefractie, supraveghere video TVCI si control acces), aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate  
Achiziţie mobilier şcolar: - Lot 1: Mobilier preşcolari - Lot 2: Mobilier elevi  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
ACORD CADRU de SERVICII DE REPARARE ŞI DE ÎNTREŢINERE, REVIZII TEHNICE PERIODICE SI ITP A AUTOTURISMELOR/AUTOUTILITARELOR