Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui ACORD - CADRU avand ca obiect furnizare MEDICAMENTE COD CPV 33690000-3, procedura pe loturi:
LOT 1 MEDICAMENTE PENTRU TRACTUL DIGESTIV SI METABOLISM COD CPV 33610000-9;
LOT 2 ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC, VACCINURI, ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, COD CPV 33650000-1;
LOT 3 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL ...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui ACORD - CADRU avand ca obiect furnizare MEDICAMENTE COD CPV 33690000-3, procedura pe loturi:
LOT 1 MEDICAMENTE PENTRU TRACTUL DIGESTIV SI METABOLISM COD CPV 33610000-9;
LOT 2 ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC, VACCINURI, ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, COD CPV 33650000-1;
LOT 3 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL RESPIRATOR, COD CPV 33670000-7;
LOT 4 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI ORGANELE SENZORIALE, COD CPV 33660000-4;
LOT 5 MEDICAMENTE PENTRU SANGE, PENTRU ORGANELE HEMATOPOETICE SI PENTRU SISTEMUL CARDIOVASCULAR, COD CPV 33620000-2;
LOT 6 MEDICAMENTE UTILIZATE IN DERMATOLOGIE SI PENTRU SISTEMUL MUSCULO-SCHELETIC, COD CPV 33630000-5;
LOT 7 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL GENITO-URINAR SI HORMONI, COD CPV 33640000-8
Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situaţia în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuţi în documentaţia de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câştigătoare, in urma evaluarii.
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante.
Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1206513.51 lei fără TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 1: 21,405.39 lei fara TVA/256,864.71 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 2: 115.22 lei fara TVA/1,382.65 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 3: 5,287.10 lei fara TVA/63,173.65 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 4: 60,999.59 lei fara TVA/731,499.86 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 5: 3,869.06 lei fara TVA/46,387.64 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 6: 7,530.08 lei fara TVA/90,111.93 lei fara TVA
Valoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 7: 1,442.91 lei fara TVA/17,093.07 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 1: 21,405.39 lei fara TVA/128,432.35 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 2: 115.22 lei fara TVA/691.32 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 3: 5,287.10 lei fara TVA/31,586.82 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 4: 60,999.59 lei fara TVA/365,749.93 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 5: 3,869.06 lei fara TVA/23,193.82 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 6: 7,530.08 lei fara TVA/45,055.96 lei fara TVA
Valoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 7: 1,442.91 lei fara TVA/8,546.53 lei fara TVA
Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, aferente fiecarui lot, se regasesc in Anexa nr.1 la Caietul de sarcini.
Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.