Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui ACORD - CADRU avand ca obiect
furnizare MEDICAMENTE COD CPV 33690000-3, procedura pe loturi: LOT 1 MEDICAMENTE PENTRU TRACTUL DIGESTIV SI METABOLISM COD
CPV 33610000-9; LOT 2 ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC, VACCINURI, ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, COD CPV
33650000-1; LOT 3 MEDICAMENTE PENT...
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui ACORD - CADRU avand ca obiect
furnizare MEDICAMENTE COD CPV 33690000-3, procedura pe loturi: LOT 1 MEDICAMENTE PENTRU TRACTUL DIGESTIV SI METABOLISM COD
CPV 33610000-9; LOT 2 ANTIINFECTIOASE GENERALE PENTRU UZ SISTEMIC, VACCINURI, ANTINEOPLAZICE SI IMUNOMODULATOARE, COD CPV
33650000-1; LOT 3 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL RESPIRATOR, COD CPV 33670000-7; LOT 4 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL NERVOS SI
ORGANELE SENZORIALE, COD CPV 33660000-4; LOT 5 MEDICAMENTE PENTRU SANGE, PENTRU ORGANELE HEMATOPOETICE SI PENTRU SISTEMUL
CARDIOVASCULAR, COD CPV 33620000-2; LOT 6 MEDICAMENTE UTILIZATE IN DERMATOLOGIE SI PENTRU SISTEMUL MUSCULO-SCHELETIC, COD
CPV 33630000-5; LOT 7 MEDICAMENTE PENTRU SISTEMUL GENITO-URINAR SI HORMONI, COD CPV 33640000-8Procedura se va finaliza prin
incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de
atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient
de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic
decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu
ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor
care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile
ale autoritatii contractante.Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1206513.51 lei fără TVAValoare estimata minima/maxima
acord-cadru LOT 1: 21,405.39 lei fara TVA/256,864.71 lei fara TVAValoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 2: 115.22
lei fara TVA/1,382.65 lei fara TVAValoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 3: 5,287.10 lei fara TVA/63,173.65 lei fara
TVAValoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 4: 60,999.59 lei fara TVA/731,499.86 lei fara TVAValoare estimata minima/maxima
acord-cadru LOT 5: 3,869.06 lei fara TVA/46,387.64 lei fara TVAValoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 6: 7,530.08
lei fara TVA/90,111.93 lei fara TVAValoare estimata minima/maxima acord-cadru LOT 7: 1,442.91 lei fara TVA/17,093.07 lei fara
TVAValoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 1: 21,405.39 lei fara TVA/128,432.35 lei fara TVAValoarea estimata
minima/maxima contract subsecvent LOT 2: 115.22 lei fara TVA/691.32 lei fara TVAValoarea estimata minima/maxima contract subsecvent
LOT 3: 5,287.10 lei fara TVA/31,586.82 lei fara TVAValoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 4: 60,999.59 lei
fara TVA/365,749.93 lei fara TVAValoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 5: 3,869.06 lei fara TVA/23,193.82
lei fara TVAValoarea estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 6: 7,530.08 lei fara TVA/45,055.96 lei fara TVAValoarea
estimata minima/maxima contract subsecvent LOT 7: 1,442.91 lei fara TVA/8,546.53 lei fara TVACantitatile minime si maxime
aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, aferente fiecarui lot, se regasesc
in Anexa nr.1 la Caietul de sarcini.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii
economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea
contractelor subsecvente este conditionată de existența resurselor financiare alocate cu această destinație. Autoritatea contractanta
va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de
termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii
suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.