Feedback
I.D.: 36221973

Acord-cadru lucrari "Intretinere si reparatii fantani publice ornamentale si foraje de apa industriala in Municipiul Timisoara"

Data publicarii
29.05.19 Exista 203.806 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232100-3
Pretul estimativ:
4.000.000,00 RON - 4.000.000,00 RON
4.000.000,00 RON - 4.000.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In baza Acordului-cadru si a contractelor subsecvente care se vor incheia vor fi executate lucrari de intretinere si reparatii fantani publice ornamentale si foraje de apa industriala in Municipiul Timisoara, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini si anexele aferente, parte integranta a documentatiei de atribuire. a.Cantităti minime şi maxime aferente acordului cadru: Cantităţile minime şi maxime pentr...
In baza Acordului-cadru si a contractelor subsecvente care se vor incheia vor fi executate lucrari de intretinere si reparatii fantani publice ornamentale si foraje de apa industriala in Municipiul Timisoara, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini si anexele aferente, parte integranta a documentatiei de atribuire. a.Cantităti minime şi maxime aferente acordului cadru: Cantităţile minime şi maxime pentru Acordul Cadru, defalcate pe cele două componente, precum şi Centralizatorul aferent, se regăsesc în anexele ataşate documentaţiei, astfel: Anexa 1, Anexa 1.1.1, Anexa 1.2.1, Anexa 1.1.2 şi Anexa 1.2.2. Lucările de întreţinere şi lucrările de reparaţii necesare se vor executa în limita valorii maxime a Acordului Cadru de 4.000.000 lei, defalcată astfel: maxim 600.000 lei pentru Lucările de întreţinere şi maxim 3.400.000 lei pentru Lucrările de Reparaţii. b.Cantităti minime şi maxime aferente unui contract subsecvent: Cantităţile minime şi maxime pentru Contractul Subsecvent, defalcate pe cele două componente, precum şi Centralizatorul aferent, se regăsesc în anexele ataşate documentaţiei, astfel: Anexa 2, Anexa 2.1.1, Anexa 2.1.2, Anexa 2.2.1 şi Anexa 2.2.2. Lucrările de reparaţii se vor executa doar în funcţie de necesitatile beneficiarului şi după constatarea defecţiunilor. Lucările de întreţinere si de reparaţii necesare se vor executa în limita valorii maxime a Contractului Subsecvent de 1.000.000 lei. Durata acordului-cadru: 4 ani, cu un singur operator economic; Frecventa contractelor subsecvente: se va incheia cate un contract subsecvent cel putin odata la 12 luni sau in functie de necesitatile achizitorului .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi)  
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi) 05.09.22
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă și periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi)  
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă și periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi)  
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă și periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi)  
Acord cadru de Lucrări de întreţinere curentă și periodică a drumurilor judeţene, Zonele I-IV (4 loturi)  
Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara 21.06.23
Acord-cadru de servicii privind Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare stradala in Municipiul Timisoara, cod unic de identificare: 14756536_2018_PAAPD1003484  
,, Acordului cadru de servicii de întreţinere şi reparare a utilajelor şi echipamentelor aferente, aflate în dotarea D.R.D.P. Timişoara, pe o perioadă de 2 ani: Lot 1: Utilaje Wirtgen, Vogele, Hamm; Lot 2: Cilindrii compactori, sistem amorsare, sonetă, tăietor hidraulic; Lot 3: Autogreder Caterpilar; Lot 4: Buldoexcavator TEREX cu echipamente, utilaj pentru reparaţii prin stropiri succesive STRASSMAYR; Lot 5: Utilaj de tip încărcător frontal Hitachi; Lot 6: Tractor mic cu echipamente; Lot 7: Buldoexcavator Case; Lot 8: Maşină marcaj rutier Hofmann”  
LOT 1: Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) la imobilele (construcţii) destinate unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat şi utilizate de către acestea, de pe raza municipiului Timişoara pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale)