Feedback
I.D.: 87555216

ACORD CADRU- LUCRARI DE REPARATII USI METALICE ZONE SUPRAVEGHERE PAVILIOANE SPITAL- 24 LUNI

Data publicarii
02.10.23 Exista 691.198 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45421131-1
Termenul limita pentru depunere:
20.10.23
Pretul estimativ:
872.009,77 RON - 872.009,77 RON
Documente participare:
  1. 231002- rep usi metalice.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LUCRARI DE REPARATII USI METALICE ZONE SUPRAVEGHERE PAVILIOANE SPITAL Se va incheia un acord cadru cu valabilitate 24 de luni Contractele subsecvente se vor incheia lunar /trimestrial/semestrial sau alta perioada in functie de necesitati si in raport de fondurile bugetare alocate. Estimarea cantitatilor minime si maxime aferente acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini. Cantitatile sunt estimative, avand rol inform...
LUCRARI DE REPARATII USI METALICE ZONE SUPRAVEGHERE PAVILIOANE SPITAL Se va incheia un acord cadru cu valabilitate 24 de luni Contractele subsecvente se vor incheia lunar /trimestrial/semestrial sau alta perioada in functie de necesitati si in raport de fondurile bugetare alocate. Estimarea cantitatilor minime si maxime aferente acordului cadru se regasesc in caietul de sarcini. Cantitatile sunt estimative, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate se vor stabili la nivelul contractelor subsecvente putand fi mai mici, egale sau mai mari in functie de necesitatile autoritatii contractante in momentul atribuirii contractelor subsecvente si a creditelor bugetare alocate cu aceasta destinatie. Cerintele sunt detaliate in Caietul de sarcini atasat. Ofertantii trebuie sa prezinte odata cu propunerea tehnica detaliata si oferta financiara (care trebuie sa contina un deviz detaliat) si urmatoarele documente: - declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, necesare pentru ducerea la indeplinire a contractului. - declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca - declaratia conf art 59-60 din Legea 98/2016 privind conflictul de interese. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: Andrian Tibirna; Director medical: Dr. Eduard Petru Motoescu, Director Ingrijiri Medicale: Corina Gagiu, Director financiar contabil: Mihai Iancu Buturca; Coordonator Serviciu Achizitii: Igor Beznitchi. - declaratie conform art.164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016, - certificatul constatator emis de ONRC - certificat ANAF privind lipsa datoriilor catre bugetul de stat, valabil la data transmiterii ofertei. Garantia de buna executie: DA Reprezentand 5.00% din valoarea fara TVA a Contractului subsecvent, si se va constituii conf. art 40 din HG395/2016. Garantia de buna executie se constituie prin virament bancar cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767, deschis la trezorerie sector 4, sau printr-un instrument de garantare emis de o institutie de credit din Romania sau din alt stat sau de o societate de asigurari , in conditiile legii. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conf. art. 42 din HG 395/2016. SE RECOMANDA VIZITAREA IN PREALABIL A AMPLASAMENTULUI !!!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu