Feedback
I.D.: 63343837

Acord - Cadru - Lucrări de reparaţii curente, renovare şi întreţinere

Data publicarii
22.11.21 Exista 981.427 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
09.12.21
Pretul estimativ:
24.879.732,01 RON - 24.879.732,01 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1131609.pdf
  2. 2. Formulare -ok-semnat.doc
  3. 3. Model acord cadru - ok-semnat.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, în calitatea sa de furnizor de servicii sociale, are sarcina de a asigura permanent prestarea acestora la standardele aplicabile activităţii sale, precum şi de a menţine imobilele în care îşi desfăşoară activitatea în stare corespunzătoare de îngrijire şi igienă. Prin urmare, se impune efectuarea de lucrări de reparaţii curente, renovare şi întreţinere în v...
Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, în calitatea sa de furnizor de servicii sociale, are sarcina de a asigura permanent prestarea acestora la standardele aplicabile activităţii sale, precum şi de a menţine imobilele în care îşi desfăşoară activitatea în stare corespunzătoare de îngrijire şi igienă. Prin urmare, se impune efectuarea de lucrări de reparaţii curente, renovare şi întreţinere în vederea aducerii acestora imobile la stadiul necesar desfăşurării activităţilor specifice. Tipologia de lucrări achiziţionate sunt descrise prin conţinutul caietului de sarcini. Având în vedere că documentaţia de atribuire conţine informaţii privind estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata acordului -cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, aceste cantităţi minime şi maxime publicate în documentaţia de atribuire, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului -cadru şi nu cantităţile exacte/fixe care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând suferi ajustări raportate la estimarea iniţială, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante, pe baza planurilor de reparaţii şi a comenzilor emise în derulare de autoritatea contractantă. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 6.418.287,97 lei. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări /informaţii suplimentare cu 7 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor la toate solicitarile de clarificari primite cu 12 zile inainte de termenul pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu