Feedback
I.D.: 81396817

Acord-cadru Lucrări de reparaţii ale faţadelor corpului de clădire C4 şi C11 din cadrul Complexului "Palat Cotroceni"

Data publicarii
28.04.23 Exista 310.503 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
06.06.23
Pretul estimativ:
6.297.070,00 RON - 6.297.070,00 RON
Documente participare:
  1. Acord cadru si contract subsecvent - lucrari reparatii fatade.docx
  2. Caiet de sarcini - lucari reparatii fatade.pdf
  3. formulare lucrari reparatii fatade.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru Lucrări de reparaţii ale faţadelor corpului de clădire C4 şi C11 din cadrul Complexului "Palat Cotroceni". Cantitatea minimă estimată a acordului-cadru: realizarea lucrărilor din zona 8: Faţadă Nord Exterior. Cantitatea maximă estimată a acordului-cadru: realizarea lucrărilor în toate cele 11 zone. Cantitatea minimă estimată a unui contract subsecvent: realizarea lucrărilor din zona 8: Faţadă Nord Exterior. C...
Acord-cadru Lucrări de reparaţii ale faţadelor corpului de clădire C4 şi C11 din cadrul Complexului "Palat Cotroceni". Cantitatea minimă estimată a acordului-cadru: realizarea lucrărilor din zona 8: Faţadă Nord Exterior. Cantitatea maximă estimată a acordului-cadru: realizarea lucrărilor în toate cele 11 zone. Cantitatea minimă estimată a unui contract subsecvent: realizarea lucrărilor din zona 8: Faţadă Nord Exterior. Cantitatea maximă estimată a unui contract subsecvent: realizarea lucrărilor din zonele: Zona 11: Faţade corp C11, Zona 4: Faţadă Vest curte 1, Zona 10: Faţadă Est exterior. Valoarea minimă estimată a celui mai mic contract subsecvent: 164.395 lei, fără TVA. Valoarea maximă estimată a celui mai mare contract subsecvent: 2.483.595 lei, fără TVA. Valoarea estimată a acordului-cadru: 6.297.070 lei, fără TVA. Modificarea acordului-cadru, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea acordului-cadru în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă stabileşte ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificari sau informaţii suplimentare este în a 6 a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru lucrări de reparaţii căi rutiere şi alei pietonale 13.05.22
Acord-cadru lucrări de reparaţii ale gardului împrejmuitor din cadrul Complexului "Palat Cotroceni" 25.05.22
Achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024 04.03.21
Achiziţionare materiale de protecţie pentru personalul MDLPA în vederea combaterii pandemiei COVID -19 , Lot 1 MĂŞTI CHIRURGICALE, Lot 2 GEL DEZINFECTANT 07.03.22
Achiziţionarea serviciilor de transport aerian intern şi internaţional pentru personalul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei în delegaţie în ţară şi în străinătate, pentru anul 2024-2027 03.04.24
Achiziționarea serviciilor de transport aerian intern şi internaţional pentru personalul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în delegaţie în ţară şi în străinătate, pentru anul 2024-2027 03.04.24
Achiziționarea serviciilor de transport aerian intern şi internaţional pentru personalul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în delegaţie în ţară şi în străinătate, pentru anul 2024-2027  
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei 08.06.22
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației