Executie lucrari de intretinere periodica poduri loturile 1-6 pentru 4 ani: Lot 1 SDN CRAIOVA, Lot 2 SDN TR SEVERIN, Lot 3 SDN ORSOVA, Lot 4 SDN TG JIU, Lot 5 SDN RM VALCEA, Lot 6 SDN SLATINA.
În cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova există un număr de 584 de poduri, pasaje şi viaducte, tuneluri care însumează o lungime de 29986,12 ml ce au diferite tipuri de structuri (dale, grinzi, casete, arce din beto...
Executie lucrari de intretinere periodica poduri loturile 1-6 pentru 4 ani: Lot 1 SDN CRAIOVA, Lot 2 SDN TR SEVERIN, Lot 3 SDN ORSOVA, Lot 4 SDN TG JIU, Lot 5 SDN RM VALCEA, Lot 6 SDN SLATINA.
În cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova există un număr de 584 de poduri, pasaje şi viaducte, tuneluri care însumează o lungime de 29986,12 ml ce au diferite tipuri de structuri (dale, grinzi, casete, arce din beton armat şi tabliere metalice). Avand in vedere necesitatea mentinerii viabilitatii podurilor intr-o stare corespunzatoare pentru desfasurarea circulatiei rutiere in conditii de siguranta, sunt necesare lucrari de intretinere periodica a podurilor conform celor specifice Indicativului 112 din AND 554/2002.
Obiectivele la care se vor executa lucrari de întreţinere periodică sunt poduri, pasaje, viaducte ce se regasesc pe raza sectiilor de drumuri nationale din cadrul Regionalei de Drumuri şi Poduri Craiova.
Lucrarile vor fi diferite si diferentiate pe obiective, in functie de necesitati si situatia din teren. Prin acest acord-cadru se propun lucrari de intretinere periodica pentru minim 1 pod si maxim 3 poduri anual pe fiecare sectie in parte din administrarea DRDP Craiova in functie de starea tehnica a podurilor. Se prevad cantitati minime si maxime pe tipuri de lucrari. Estimarea cantitatilor minime si maxime are la baza o antemasuratoare efectuata pe un model de pod statistic raspandit pe raza D.R.D.P. Craiova ( grinzi si infrastructura din beton armat, schema statica grinzi simplu rezemate, 2 deschideri de cate 21 m, 7.90 m parte carosabila, 10.20 m intre parapete, h etiaj 3 m). Scopul cantitatilor minime si maxime este de a putea executa lucrari de intretinere periodica pe orice tip de pod de pe raza D.R.D.P. Craiova. Inaintea semnarii contractului subsecvent, pentru fiecare pod in parte se va incheia un Proces Verbal de Constatare intre reprezentantii S.D.N. si Antreprenor pentru a se stabili in urma unei antemasuratori cantitatile care vor face parte din contract ca Anexa. Dupa incheierea contractului subsecvent, inceperea lucrarilor se va face pe baza de ordin de incepere.
Realizarea lucrărilor de întreţinere periodica se va efectua conform prevederilor "Normativului privind lucrările de întreţinere si reparare a drumurilor publice" indicativ 112 din AND 554-2002 si a reglementarilor tehnice în vigoare.
Lucrarile cuprinse in Nomenclatorul de activitati se vor adapta la noile tehnologii si tipuri de elemente constructive ale lucrarilor de arta (ex: hidroizolatii, dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie, mortare speciale, etc).
Prin lucrarile de intretinere periodica ce vor fi executate in baza prezentului Acord Cadru NU se vor modifica:
- Elementele geometrice in plan;
- Latimea podului;
- Linia rosie;
- Clasa de incarcare.
Lucrarile de intretinere periodica la poduri conform IND.112 din AND554/2002 ce se vor executa sunt exceptate de la obligativitatea obtinerii unei autorizatii de construire conform art.11, alin.1 lit.k) din Legea 50/1991.
Principalele lucrari in vederea intretinerii obiectivelor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini sunt:
I. Inlocuirea completa a hidroizolatiei, pe toata latimea caii (mp);
II.Inlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie (ml);
III.Reparatia suprafetelor din beton degradate (mp).
IV.Protectia anticoroziva a suprafetelor din beton (infrastructura si suprastructura)
V.Intretinerea structurilor metalice
VI.Semnalizarea rutiera a punctului de lucru
Descrierile lucrarilor pentru intretinerea periodica a podurilor din adiministrarea SDN 1-6 sunt prezentate in Caietele de sarcini lot 1-6, inclsuiv in cadrul anexelor atasate celor 6 caiete de sarcini.
Nota:
A) In temeiul art.160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.