Feedback
I.D.: 45585917

Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM

Data publicarii
15.04.20 Exista 1.027.531 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312300-8
Termenul limita pentru depunere:
25.05.20
Pretul estimativ:
751.513,66 RON - 751.513,66 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1081801.pdf
  2. Sectiunea 2 - Caiet de sarcini.docx
  3. Sectiunea 3 - Clauze contractuale.docx
Locul realizarii:
Bucureşti - Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM (cod CPV: 50312300-8), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod cl...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM (cod CPV: 50312300-8), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. II.1.4. Informatii privind acordul-cadru: Posibilitatea de reluare a competitiei: NU. Acord-cadru cu un singur operator economic. Durata acord-cadru: 48 luni de la data de 01.08.2020 sau de la data semnarii de catre ambele parti, dacă această data este ulterioară 01.08.2020. Valoarea estimata fara TVA: 751.513,66 Lei, fara TVA. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 19,58 Lei. Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 249.104,01 Lei. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă – servicii pentru 1 echipament pentru o lună; - cantitate maximă – servicii pentru 257 echipamente pentru 48 de luni, în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate în cadrul unui singur contract subsecvent: - cantitate minimă – servicii pentru 1 echipament pentru o lună; - cantitate maximă – servicii pentru 257 echipamente pentru 12 luni, în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade: a) 01.08.2020* – 31.12.2020; b) 01.01.2021 – 31.12.2021; c) 01.01.2022 – 31.12.2022; d) 01.01.2023 – 31.12.2023; e) 01.01.2024 – 31.07.2024*. *Primul contract subsecvent se va încheia astfel încât să intre in vigoare începând cu data de 1 august 2020, în funcţie de data intrării în vigoare a acordului-cadru. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia dupa data de 01.08.2020, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent în anul 2024 se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni. Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile ANCOM şi în conformitate cu Anexa nr. 1 din Caietul de sarcini, astfel încât să nu fie depăşite limitele unui an bugetar (să nu se depăşească 31 decembrie a fiecărui an). Având în vedere ca pentru unele echipamentele din Anexa nr. 1, producătorul a anunţat data End-Of-Support, numărul de luni pentru care vor fi prestate serviciile este calculat in funcţie de această dată, aşa cum reiese din Anexa nr. 1 din Caietul de sarcini. În măsura în care, având în vedere prevederile legislatiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie. Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art. 164 alin. (8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord – cadru având ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 18.03.21
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord – cadru având ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 04.04.19
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20