Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport
pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV:
72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta va răspunde
în mod clar si complet tuturor ...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport
pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV:
72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Autoritatea contractanta va răspunde
în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul
de participare pentru depunerea ofertelor.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnării de către ambele părți.Contractele
subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade:a) 01.11.2020* – 31.12.2020; b) 01.01.2021 – 31.12.2021;
c) 01.01.2022 – 31.12.2022; d) 01.01.2023 – 31.12.2023;e) 01.01.2024 – 31.10.2024. * Primul contract subsecvent se va încheia
astfel încât să intre in vigoare începând cu data de 1 noiembrie 2020, în funcție de data semnării acordului-cadru de către
ambele părți. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia dupa data de 01.11.2020, ca urmare a derularii procedurii
de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent în anul 2024 se va determina in mod corespunzator, astfel incat
sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni.În măsura în care, având în vedere prevederile
legislației privind finanțele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor
pentru perioadele menționate mai sus, se vor încheia contracte pentru perioade mai mici, în funcție de fondurile care pot
fi disponibilizate pentru această destinație.În situaţia în care contractul va intra în vigoare după data de 1 a lunii calendaristice,
valoarea abonamentului lunar pentru serviciile de mentenanță și suport pentru SIIGSR va fi recalculată în funcție de numărul
efectiv de zile din luna respectivă pentru care au fost prestate serviciile.In masura in care, avand in vedere prevederile
legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor
subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in funcție
de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinație. Contractele subsecvente se vor încheia, astfel încât să
nu fie depășite limitele unui an bugetar (să nu se depășească 31 decembrie a fiecărui an) și în condițiile existenței resurselor
financiare alocate cu această destinație.Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare
de 24 de luni și, prin urmare, nu sunt aplicabile dispozițiile art.164 alin.(8) din Normele metodologice de aplicare a Legii
nr.98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la ajustarea prețurilor.