Feedback
I.D.: 48965791

Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio

Data publicarii
19.08.20 Exista 833.834 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72540000-2
Termenul limita pentru depunere:
22.09.20
Pretul estimativ:
5.760.000,00 RON - 5.760.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1091992.pdf
  2. Reavizare CTE_ANCOM.pdf
  3. Aviz CTE 2018.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV: 72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de ...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV: 72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnării de către ambele părţi. Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade: a) 01.11.2020* – 31.12.2020; b) 01.01.2021 – 31.12.2021; c) 01.01.2022 – 31.12.2022; d) 01.01.2023 – 31.12.2023; e) 01.01.2024 – 31.10.2024. * Primul contract subsecvent se va încheia astfel încât să intre in vigoare începând cu data de 1 noiembrie 2020, în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia dupa data de 01.11.2020, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent în anul 2024 se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni. În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie. În situaţia în care contractul va intra în vigoare după data de 1 a lunii calendaristice, valoarea abonamentului lunar pentru serviciile de mentenanţă şi suport pentru SIIGSR va fi recalculată în funcţie de numărul efectiv de zile din luna respectivă pentru care au fost prestate serviciile. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinaţie. Contractele subsecvente se vor încheia, astfel încât să nu fie depăşite limitele unui an bugetar (să nu se depăşească 31 decembrie a fiecărui an) şi în condiţiile existenţei resurselor financiare alocate cu această destinaţie. Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art.164 alin.(8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect achizitia de licente software Microsoft, prin inchiriere, pentru asigurarea legalitatii utilizarii produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5) conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect furnizarea de energie electrica in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Energia electrica se achizitioneaza defalcat pe 4 (patru) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud