Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV: 72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de ...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio (coduri CPV: 72540000-2, 72261000-2), conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: in a 11-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnării de către ambele părţi.
Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade:
a) 01.11.2020* – 31.12.2020;
b) 01.01.2021 – 31.12.2021;
c) 01.01.2022 – 31.12.2022;
d) 01.01.2023 – 31.12.2023;
e) 01.01.2024 – 31.10.2024.
* Primul contract subsecvent se va încheia astfel încât să intre in vigoare începând cu data de 1 noiembrie 2020, în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia dupa data de 01.11.2020, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent în anul 2024 se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 48 de luni.
În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie.
În situaţia în care contractul va intra în vigoare după data de 1 a lunii calendaristice, valoarea abonamentului lunar pentru serviciile de mentenanţă şi suport pentru SIIGSR va fi recalculată în funcţie de numărul efectiv de zile din luna respectivă pentru care au fost prestate serviciile.
In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinaţie.
Contractele subsecvente se vor încheia, astfel încât să nu fie depăşite limitele unui an bugetar (să nu se depăşească 31 decembrie a fiecărui an) şi în condiţiile existenţei resurselor financiare alocate cu această destinaţie.
Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art.164 alin.(8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.