Feedback
I.D.: 18094922

Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop).

Data publicarii
02.03.17 Exista 833.856 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50320000-4
Pretul estimativ:
1.065.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop) in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. i. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractele subsecvente se vor incheia, astfel incat sa nu fie depasite limitele unu...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop) in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. i. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractele subsecvente se vor incheia, astfel incat sa nu fie depasite limitele unui an bugetar (sa nu se depaseasca 31.12 a fiecarui an) si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: a) 2016* – 31.12.2016; b) 01.01.2017 – 31.12.2017; c) 01.01.2018 –2018*. *Primul contract subsecvent se poate incheia in anul 2016, dupa data de 23.11.2016, in functie de data semnarii acordului-cadru de catre ambele parti. Data de incetare a ultimului contract subsecvent si respectiv a acordului-cadru se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 24 de luni. ii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie. iii. Estimare cantitati care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini: - cantitate minima estimata pentru un contract subsecvent: minim 1 luna pentru minim 10 echipamente si maxim 941 echipamente; - cantitate maxima estimata pentru un contract subsecvent: maxim 12 luni pentru minim 10 echipamente si maxim 941 echipamente.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop). 21.11.16
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5). 15.11.16
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5).  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii integrate de mentenanta, suport si garantie pentru sistemul de securitate sali ITC - Sediul Central ANCOM (cod CPV: 50610000-4) 17.05.16
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii integrate de mentenanta, suport si garantie pentru sistemul de securitate sali ITC - Sediul Central ANCOM (cod CPV: 50610000-4)  
Acord-cadru în baza caruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de acces Internet (cod CPV: 72400000-4)  
Acord-cadru în baza caruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop) 14.10.14
Acord-cadru în baza caruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întretinere si reparatii sisteme de calcul (sisteme Desktop, Servere, Laptop)  
Acord-cadru în baza caruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de asistenta tehnica informatica - suport Oracle (cod CPV: 72611000-6) 27.11.14
Acord-cadru în baza caruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de asistenta tehnica informatica - suport Oracle (cod CPV: 72611000-6)