Feedback
I.D.: 57733541

Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de Internet pentru maxim 7 locaţii ANCOM (cod CPV: 72400000-4)

Data publicarii
09.06.21 Exista 5.411.458 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72400000-4
Termenul limita pentru depunere:
23.06.21
Pretul estimativ:
268.800,00 RON - 268.800,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1115221.pdf
  2. sectiunea 2 - CS- servicii de acces internet 7 locatii.docx
  3. Sectiunea 3 - Clauze contractuale.doc
Locul realizarii:
Macroregiunea patru, Macroregiunea doi, Macroregiunea trei, Macroregiunea unu
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord – cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de Internet pentru maxim 7 locaţii ANCOM în scopul alinierii la cerinţele RIPE, asigurării redundanţei şi a capacităţilor asumate prin proiectele cu finanţare externă (Phare), respectiv a creşterii nevoilor şi cerinţelor de trafic şi conectivitate de la distanţă (remote), în conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietu...
Acord – cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de Internet pentru maxim 7 locaţii ANCOM în scopul alinierii la cerinţele RIPE, asigurării redundanţei şi a capacităţilor asumate prin proiectele cu finanţare externă (Phare), respectiv a creşterii nevoilor şi cerinţelor de trafic şi conectivitate de la distanţă (remote), în conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit în anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Informatii privind acordul-cadru: Posibilitatea de reluare a competitiei: NU. Acord-cadru cu un singur operator economic. Durata furnizare servicii prin contractele subsecvente în baza acordului-cadru: 48 luni de la data semnării de către ambele părţi. Valoarea estimată fără TVA: 268.800,00 Lei, fără TVA. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 800,00 Lei. Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 67.200,00 Lei. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: - cantitate minimă – 2 abonamente (2 locaţii x 1 lună); - cantitate maximă – 336 abonamente (7 locaţii x 48 de luni), în conformitate cu cerinţele din Caietul de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate în cadrul unui singur contract subsecvent: - cantitate minimă – 1 abonament (1 locaţie x 1 lună); - cantitate maximă – 84 abonamente (7 locaţii x 12 luni), în conformitate cu cerinţele din Caietul de sarcini. Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade: a) 01.09.2021* – 31.12.2021; b) 01.01.2022 – 31.12.2022; c) 01.01.2023 – 31.12.2023; d) 01.01.2024 – 31.12.2024; e) 01.01.2025 – 31.08.2025*. Acordul - cadru se va încheia după finalizarea procedurii de atribuire. *) Primul contract subsecvent se va încheia astfel încât să intre în vigoare începând cu data de 1 septembrie 2021, în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi şi după semnarea procesului-verbal de acceptanţă care atestă realizarea conexiunilor conform prezentului Caiet de sarcini. În cazul în care primul contract subsecvent se va încheia după data de 01.09.2021, ca urmare a derulării procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent şi, respectiv, a acordului-cadru în anul 2025 se va determina în mod corespunzător, astfel încât să nu se depăşească perioada maximă de prestare a serviciilor de 48 de luni. În baza primului contract subsecvent se vor asigura servicii de Internet pentru primele două locaţii din Anexa 1 din Secţiunea 2: Caietul de sarcini, (Sediul Central - Bucureşti, respectiv Direcţia Regională Muntenia - Sala Portabilitate) - cu începerea furnizării serviciilor pe cât posibil la data de 01.09.2021. Pentru celelalte locaţii din Anexa 1 din Secţiunea 2: Caietul de sarcini, conectarea se va realiza la solicitarea autorităţii contractante pe măsură ce acestea vor fi considerate necesare şi oportune. În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie. Contractele subsecvente se vor încheia, astfel încât să nu fie depăşite limitele unui an bugetar (să nu se depăşească 31 decembrie a fiecărui an) şi în condiţiile existenţei resurselor financiare alocate cu această destinaţie. În situaţia în care un contract subsecvent va intra în vigoare după data de 1 a lunii calendaristice, valoarea abonamentului lunar pentru serviciile de Internet va fi recalculată în funcţie de numărul efectiv de zile din luna respectivă pentru care au fost prestate serviciile. Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art. 164 alin. (8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord – cadru având ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G 18.01.21
Acord – cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de comunicaţii electronice (VPN, Internet, legătură nivel OSI 2, telefonie fixă, telefonie mobilă)  
Acord – cadru având ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 18.03.21
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, garanţie şi suport pentru echipamentele reţelei de date a ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio