Feedback
I.D.: 57275353

Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)

Data publicarii
25.05.21 Exista 765.680 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Pretul estimativ:
1.728.000,00 RON - 1.728.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele părţi.Valoarea estimata ...
Servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele părţi.Valoarea estimata fara TVA: 1.728.000,00 Lei, fara TVA.Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite:Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 36.000,00 Lei.Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 432.000,00 Lei.Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevazut mai jos astfel încât să se asigure pe întreaga perioada de derulare a acordului-cadru servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor pentru minim 300 echipamente şi maxim 850 echipamente.Estimare cantităţi care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini:- cantitate minima estimata pentru un contract subsecvent: minim 1 luna pentru minim 300 echipamente si maxim 850 echipamente;- cantitate maxima estimata pentru un contract subsecvent: maxim 12 luni pentru minim 300 echipamente si maxim 850 echipamente.Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade:a)01.05.2021* – 31.12.2021;b)01.01.2022 – 31.12.2022;c)01.01.2023 – 31.12.2023;d)01.01.2024 – 31.12.2024;e)01.01.2025 – 30.04.2025.*Primul contract subsecvent pentru servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor se va încheia astfel încât sa intre in vigoare începând cu data de 01.05.2021 (daca este posibil), în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. Dacă urmare a derulării procedurii de atribuire nu este posibilă încheierea primului contract subsecvent astfel încât serviciile să fie prestate începând cu data de 01.05.2021, acesta se va încheia la o dată ulterioară stabilită în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. Contractele subsecvente se vor încheia în perioada de valabilitate a acordului-cadru.Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevăzut mai sus astfel încât să se asigure pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru posibilitatea de asigurare a serviciilor de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoare, scanere şi faxuri, în conformitate cu prevederile din Secţiunea 2: Caietul de sarcini.În măsura în care, având în vedere prevederile legislatiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici (o lună), în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie.Calendarul procedurii de atribuire: februarie 2021 – aprilie 2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5). 15.11.16
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentinere in stare optima de functionare a imprimantelor, copiatoarelor, faxurilor si scanner-elor (cod CPV: 50323000-5).  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanta, garantie si suport pentru echipamentele retelei de date a ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS 09.01.17
Acord – cadru având ca obiect furnizarea de servicii de VPN prin SIM 5G/4G/3G 18.01.21