Feedback
I.D.: 63781586

Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.

Data publicarii
04.12.21 Exista 375.942 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Pretul estimativ:
272.000,00 EUR - 272.000,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea serviciilor de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer şi pentru echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central, precum şi prestarea de servicii suplimentare de implementare, conform cerinţelor minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcin...
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea serviciilor de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer şi pentru echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central, precum şi prestarea de servicii suplimentare de implementare, conform cerinţelor minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Durata de prestare a serviciilor prin contractele subsecvente încheiate în baza acordului-cadru: 01.10.2021*-30.09.2025, astfel: a) 01.10.2021 – 30.09.2025 (pentru echipamentul de stocare 3PAR - Sediul Central Bucureşti) – 48 luni; b) 01.05.2022 – 30.09.2025 (pentru furnitura de la Prejmer) – 41 luni.*Primul contract subsecvent pentru servicii de garanţie şi suport de tip HPE Datacenter Care pentru echipamentele de producţie HPE existente în cadrul unor sisteme de virtualizare din ANCOM pe bază de abonament lunar se va încheia astfel încât sa intre in vigoare începând cu data de 01.10.2021 (daca este posibil), în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. Dacă urmare a derulării procedurii de atribuire nu este posibilă încheierea primului contract subsecvent astfel încât serviciile să fie prestate începând cu data de 01.10.2021, acesta se va încheia astfel încât serviciile să fie prestate începând cu prima dată ulterioară posibilă în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi, iar serviciile vor fi prestate până la data de 30.09.2025. Valoarea estimată, fara TVA, a acordului-cadru: 272.000,00 Euro.Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 75.000,00 Euro.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: a) Servicii sub formă de abonament lunar: - cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; - cantitate maximă – maxim 48 de luni, pe bază de abonament lunar (48 luni pentru echipamentul de stocare 3PAR de la Sediul Central Bucureşti şi 41 luni pentru furnitura de la Prejmer).b) Servicii suplimentare de implementare, la cerere: - cantitate minimă – minim 1 serviciu suplimentar; - cantitate maximă – maxim 8 servicii suplimentare;în conformitate cu cerinţele din Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate în cadrul unui singur contract subsecvent: a) Servicii sub formă de abonament lunar: - cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; - cantitate maximă – maxim 12 de luni, pe bază de abonament lunar (atât pentru echipamentul de stocare 3PAR de la Sediul Central Bucureşti, cât şi pentru furnitura de la Prejmer).b) Servicii suplimentare de implementare, la cerere: - cantitate minimă – minim 1 serviciu suplimentar; - cantitate maximă – maxim 2 servicii suplimentare;în conformitate cu cerinţele din Secţiunea 2: Caietul de sarcini.În situaţia în care în cursul derulării unui contract subsecvent este necesară efectuarea unor servicii suplimentare de implementare faţă de cele prevăzute a fi realizate în cadrul abonamentului lunar, se va încheia un act adiţional în acest sens, în conformitate cu cerinţele din Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art. 164 alin. (8) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinaţie. Calendarul procedurii de atribuire: iulie 2021 – septembrie 2021.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud 24.04.17
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanție și suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locația Prejmer, precum și echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanție și suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locația Prejmer, precum și echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanție și suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locația Prejmer, precum și echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18