Feedback
I.D.: 50427969

acord cadru - furnizarea de consumabile destinate imprimantelor si copiatoarelor, aflate in dotarea PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ARAD – 4 LOTURI

Data publicarii
09.10.20 Exista 101.508 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125120-8
Termenul limita pentru depunere:
16.11.20
Pretul estimativ:
106.074,81 RON - 4.176.754,91 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1096693.pdf
  2. documentatie.rar
  3. documentatie-semnat.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
acord cadru - achiziţia de consumabile destinate imprimantelor si copiatoarelor, aflate in dotarea PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ARAD, pe 4 loturi: LOT 1 – XEROX, LOT 2 – LEXMARK, LOT 3 – HP si SAMSUNG, LOT 4 – CANON, EPSON si MINOLTA. La momentul de fata in Primăria Municipiului Arad există mai multe echipamente IT care nu mai sunt în garanţie, dar sunt in stare de functionare si pot fi in continuare utilizate , dupa cum urmea...
acord cadru - achiziţia de consumabile destinate imprimantelor si copiatoarelor, aflate in dotarea PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI ARAD, pe 4 loturi: LOT 1 – XEROX, LOT 2 – LEXMARK, LOT 3 – HP si SAMSUNG, LOT 4 – CANON, EPSON si MINOLTA. La momentul de fata in Primăria Municipiului Arad există mai multe echipamente IT care nu mai sunt în garanţie, dar sunt in stare de functionare si pot fi in continuare utilizate , dupa cum urmeaza: • 90 echipamente Xerox; • 44 echipamente Lexmark; • 19 echipamente HP; • 3 echipamente Samsung; • 14 echipamente Canon; • 2 echipamente Minolta; • 8 echipamente Epson; Aceste echipamente sunt in exploatare de o durata de timp cuprinsa intre 3 - 8 ani si pentru functionarea corespunzatoare a acestora este necesara achizitia de tonere. Gradul de uzura nu impune casarea echipamentelor si inlocuirea cu altele noi. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu 12 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 20-21 din OUG 107/2017. Valoarea estimată minimă a acordului cadru – 106.074,81 lei (fără TVA) – pentru cele 4 loturi Valoarea estimată maximă a acordului cadru - 4.176.754,91 lei (fără TVA) – pentru cele 4 loturi. Valoarea estimată aferentă fiecărui lot în parte este după cum urmează: LOT 1 – XEROX: Valoarea estimată minimă a acordului cadru LOTUL I - 19.731,51 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă a acordului cadru LOTUL I – 1.024.885,29 lei (fără TVA) Valoarea estimată minimă contract subsecvent LOTUL I – 9.865,76 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă contract subsecvent LOTUL I – 516.119,12 lei (fără TVA) LOT 2 – LEXMARK: Valoarea estimată minimă a acordului cadru LOTUL II – 35.807,08 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă a acordului cadru LOTUL II – 1.305.704,48 lei (fără TVA) Valoarea estimată minimă contract subsecvent LOTUL II – 17.903,54 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă contract subsecvent LOTUL II – 656.154,23 lei (fără TVA) LOT 3 – HP si SAMSUNG: Valoarea estimată minimă a acordului cadru LOTUL III – 39.794,62 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă a acordului cadru LOTUL III – 1.424.642,03 lei (fără TVA) Valoarea estimată minimă contract subsecvent LOTUL III – 19.897,31 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă contract subsecvent LOTUL III – 712.321,02 lei (fără TVA) LOT 4 – CANON, EPSON si MINOLTA: Valoarea estimată minimă a acordului cadru LOTUL IV – 10.741,60 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă a acordului cadru LOTUL IV – 421.523,11 lei (fără TVA) Valoarea estimată minimă contract subsecvent LOTUL IV – 5.370,80 lei (fără TVA) Valoarea estimată maximă contract subsecvent LOTUL IV – 210.761,55 lei (fără TVA)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere şi reparaţii drumuri în Municipiul Arad - 2 loturi 03.06.20
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 2 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 2 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 2 loturi  
Acorduri cadru de Lucrari de intretinere și reparații drumuri în Municipiul Arad - 2 loturi  
Furnizarea si distribuirea produselor de panificatie acordate elevilor din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal din Judetul Arad, în anii scolari 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 pe loturi, respectiv, lotul I zona Arad (inclusiv municipiul), lotul II zona Chisineu Cris, lotul III zona Lipova, lotul IV zona Ineu 04.09.17
Furnizarea si distribuirea produselor de panificatie acordate elevilor din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal din Judetul Arad, în anii scolari 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020 pe loturi, respectiv, lotul I zona Arad (inclusiv municipiul), lotul II zona Chisineu Cris, lotul III zona Lipova, lotul IV zona Ineu  
Acord cadru pentru furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Orasul Lipova, judeţul Arad, pentru anul şcolar 2020-2021 14.09.20
"Acord cadru pentru furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judeţul Arad, pentru anii şcolari 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 pe loturi, respectiv, lotul I: Produse de panificaţie, cod CPV 15811000-6, cornuri 15811300-9, biscuiţi dulci 15821200-1, servicii de transport 60000000-8 (cu excepţia transportului de deşeuri), lotul II: Lapte şi produse lactate, cod CPV 15500000-3, 15511100-4 lapte pasterizat, 15511210-8 lapte UHT, 15551300-8 iaurt, servicii de transport 60000000-8 (cu excepţia transportului de deşeuri), lotul III: Fructe şi legume-mere, cod CPV 15300000-1, 03222321-9-mere, servicii de transport 60000000-8 (cu excepţia transportului de deşeuri)" 28.07.20
"Servicii de întreţinere şi reparaţii echipamente din spaţiile de joacă, de agrement, fitness, etc. confecţionate din metal şi lemn din Municipiul Arad – 2 loturi 03.08.21