Feedback
I.D.: 58542018

Acord-cadru furnizare seringă insulină de unică folosinţă 1 ml 29G, seringă de unică folosinţă 2 ml 23G, seringă de unică folosinţă 5 ml 22G şi seringă de unică folosinţă 10 ml 21G pentru Echipa Mobilă de Intervenţie pentru Persoane Aflate în Situaţii de Risc, componentă funcţională din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5

Data publicarii
06.07.21 Exista 887.644 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33141310-6
Termenul limita pentru depunere:
16.07.21
Pretul estimativ:
73.816,00 RON - 442.896,00 RON
Documente participare:
  1. FISA DE DATE SERINGI.pdf
  2. Proiect contract subsecvent SERINGI.docx
  3. CAIET DE SARCINI SERINGI.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de seringă insulină de unică folosinţă 1 ml 29G, seringă de unică folosinţă 2 ml 23G, seringă de unică folosinţă 5 ml 22G şi seringă de unică folosinţă 10 ml 21G, pentru consumatorii de droguri injectabile, substanţe necunoscute cu efect psihoactiv (SNP) injectabile sau alte tipuri de droguri în vederea asigurării necesarului de consumabile medicale beneficiarilor serviciilor acordate de Echipa Mobilă de Inter...
Achiziţie de seringă insulină de unică folosinţă 1 ml 29G, seringă de unică folosinţă 2 ml 23G, seringă de unică folosinţă 5 ml 22G şi seringă de unică folosinţă 10 ml 21G, pentru consumatorii de droguri injectabile, substanţe necunoscute cu efect psihoactiv (SNP) injectabile sau alte tipuri de droguri în vederea asigurării necesarului de consumabile medicale beneficiarilor serviciilor acordate de Echipa Mobilă de Intervenţie pentru Persoane Aflate în Situaţii de Risc Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 24 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate cu această destinaţie astfel: - Primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021; - Cel de-al doilea contract subsecvent pentru perioada 01.01.2022 – 30.04.2022; - Cel de-al treilea contract subsecvent pentru perioada 01.05.2022 – 31.12.2022; - Ultimul contract subsecvent se va încheia de la data de 01.01.2023 până la încheierea acordului cadru pe 24 luni, respectiv până la 30.04.2023. Cantităţile minime si maxime aferente acordului-cadru sunt conform Anexei I la Caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul contractelor subsecvente se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II). Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu