Feedback
I.D.: 56718612

ACORD-CADRU FURNIZARE RECHIZITE - FURNITURI

Data publicarii
08.05.21 Exista 194.058 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
08.06.21
Pretul estimativ:
572.164,87 RON - 1.927.230,32 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini - rechizite.docx
  2. CANTITATI RECHIZITE TOTAL.xlsx
  3. DRAFT CONTRACT ACORD CADRU.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de asigurarea condiţiilor optime prevăzute de Ordinul nr. 82/2019 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi şi Ordinul nr.25/2019 pentru aprobarea standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protecţia copilului de tip rezidenţial, prin asigurarea de rechizite - furnituri. ...
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de asigurarea condiţiilor optime prevăzute de Ordinul nr. 82/2019 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi şi Ordinul nr.25/2019 pentru aprobarea standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protecţia copilului de tip rezidenţial, prin asigurarea de rechizite - furnituri. Acordul cadru se va încheia pentru perioada de 24 luni, iar atribuirea contractelor subsecvente se va face în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Lot 1: Accesorii de birou; Lot 2: Rechizite şcolare; Lot 3: Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton; În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maximum 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru pentru furnizarea materialelor igienico-sanitare 07.06.21
FURNIZARE ALIMENTE 07.06.21
Acord-cadru pentru furnizarea materialelor igienico-sanitare  
LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA CIA ARMONIA, CIA SF.ANDREI, CRRN ARTEMIA, CP TRAIAN  
LUCRĂRI DE REPARAŢII GENERALE ŞI DE RENOVARE LA LOCUINŢA PROTEJATĂ (MINIM) SITUATĂ PE STR. LIREI NR.13, BL. FC14, SC. B, AP. 13, PARTER, CONSTANŢA 10.08.20
Achiziţie echipamente hardware, licenţe şi realizarea reţea LAN în cadrul proiectului "Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", SMIS 146406 14.09.21
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii -,,Amenajare pasaj pietonal: Lot 1: Tandarei, Lot 2 :Mihail Kogalniceanu, Lot 3: Ovidiu-DN 2A in zona km 197+530, Lot 4: Ovidiu -DN 2A in zona km 198+271, Lot 5: Valu lui Traian, Lot 6: Eforie Sud, Lot7:23 August. 02.10.23
Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect pentru Autorizarea Lucrarilor de Construire pentru realizarea obiectivelor de investitii -,,Amenajare pasaj pietonal: Lot 1: Tandarei, Lot 2 :Mihail Kogalniceanu, Lot 3: Ovidiu-DN 2A in zona km 197+530, Lot 4: Ovidiu -DN 2A in zona km 198+271, Lot 5: Valu lui Traian, Lot 6: Eforie Sud, Lot7:23 August.  
Furnizare materiale sanitare, masti de protectie de uz sanitar de tip II si masti FFP2, defalcate pe loturi 11.10.21
Furnizare materiale sanitare, masti de protectie de uz sanitar de tip II si masti FFP2, defalcate pe loturi 20.06.22