Feedback
I.D.: 67636265

Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt

Data publicarii
31.03.22 Exista 141.013 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15890000-3 15110000-2 15130000-8 15500000-3 15820000-2 15870000-7 03222100-4 03222300-6 03221000-6 03212100-1 15200000-0 15330000-0 15600000-4 15810000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.05.22
Pretul estimativ:
3.723.144,00 RON - 7.446.287,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI- LOT 1 LOT 2 si LOT 3.docx.docx
  2. CAIET DE SARCINI - -lot 45 si 6.docx.docx
  3. CAIET DE SARCINI- lot 11 lot 12 lot 13 si lot 14.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va incheia acord cadru cu un singur operator economic, Toate documentele vor fi incarcate pe SICAP semnate electronic cu semnatura electronica extensa cu ajutorul unui certificat digital calificat. Autoritatea contractanta recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMM-urilor la procedura de atribuire, cf art.141 alin.(2) din Legea nr.98/2016. Val. estimată fara TVA minimală totală aco...
Se va incheia acord cadru cu un singur operator economic, Toate documentele vor fi incarcate pe SICAP semnate electronic cu semnatura electronica extensa cu ajutorul unui certificat digital calificat. Autoritatea contractanta recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMM-urilor la procedura de atribuire, cf art.141 alin.(2) din Legea nr.98/2016. Val. estimată fara TVA minimală totală acord-cadru pentru 14 loturi de 3.723.144 lei şi o valoare estimată maximală de 7.446.287 lei, care rezultă din însumarea valorilor celor 14 loturi. Val. min. şi max. estimate fara TVA ale celui mai mic contract subsecvent (lunar): -lot nr.1- val. min. este 24.110 lei şi val. max. este 48.220 lei; -lot nr.2- val. min. este 14.408 lei şi val. max. 31.065 lei ; -lot nr.3- val. min. este 26.672 lei şi val. max. este 53.344 lei; -lot nr.4- val. min. este 6.846 lei şi val. max. este 13.693 lei ; -lot nr.5- val. min. este 19.318 lei şi val.max. este 38.636 lei; -lot nr.6- val. min. este 2.996 lei şi val. max. este 5.992 lei; -lot nr.7- val. min. este 4.395 lei şi val. max. este 8.790 lei ; -lot nr.8- val. min. este 3.281 lei şi val. max. este 6.562 lei; -lot nr.9- val. min. este 9.933 lei şi val.max. este 19.866 lei; -lot nr.10- val. min. este 3.098 lei şi val. max. este 6.196 lei ; -lot nr.11- val. min. este 3.888 lei şi val. max. este 7.775 lei ; -lot nr.12- val. min. este 12.829 lei şi val. max. este 25.659 lei ; -lot nr.13- val. min. este 9.313 lei şi val. max. este 18.627 lei ; -lot nr.14- val. min. este 12.918 lei şi val. max. este 25.837 lei, Valorile minime şi maxime estimate fara TVA ale celui mai mare contract subsecvent (9 luni): -lot nr.1- val. min. este 216.992 lei şi val. max. este 433.984 lei ; -lot nr.2- val. min. este 129.668 lei şi val. max. este 279.587 lei ; -lot nr.3- val. min. este 240.050 lei şi val. max. este 480.099 lei ; -lot nr.4- val. min. este 61.617 lei şi val. max. este 123.233 lei ; -lot nr.5- val. min. este 173.861 lei şi val. max. este 347.723 lei ; -lot nr.6- val. min. este 26.965 lei şi val. max. este 53.931 lei ; -lot nr.7 val. min. este 39.556 lei şi val. max. este 79.113 lei ; - lot nr.8 val. min. este de 29.528 lei şi val. max de 59.056 lei; - lot nr.9 val. min. este de 89.397 lei şi val. max este de 178.795 lei --lot nr.10, val. min. este de 27.881 lei şi val. max este de 55.763 lei -lot nr.11 val. min. este de 34.988 lei şi val. max este de 69.975 lei -lot nr.12 val. min este de 115.464 lei şi val. max este de 230.928 lei -lot nr.13 val. min este de 83.820 lei şi val max este de 167.641 lei --lot nr.14 val. min este de 116.266 lei şi val. max este de 232.532 lei Cantitatea este una estimativa, avand rol informativ, cantitatile efectiv solicitate putand fi mai mici, egale sau mai mari, in functie de necesitatile autoritatii contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente si de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie. Contractele subsecvente cu valoarea cea mai mica vor fi cele lunare (cu valori egale). Celelalte contracte vor fi multiplu de luni, in functie de fondurile alocate si necesitatile institutie. Autoritatea contractantă stabileşte termenele pentru depunerea ofertelor, cf Legii 98/2016 cu luarea în considerare şi respectarea termenelor necesare ANAP pentru efectuarea controlului ex-ante cf OUG nr.98/2017 şi a normelor metodologice . In baza dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, să se stabilească următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 04.08.20
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt 02.04.21
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
ACORD CADRU DE FURNIZARE DE PIESE DE SCHIMB PENTRU VEHICULE DIN FAMILIA ROMAN, ARO, U 650  
ACORD CADRU SUBSTANTE FARMACEUTICE si Diverse medicamente  
Achizitionarea de uleiuri, unsori, lubrifianti si lichide special pentru tehnica auto 27.07.17