Feedback
I.D.: 73874538

ACORD CADRU FURNIZARE "ECHIPAMENTE DE PROTECTIE"- MASTI PENTRU O PERIOADA DE 24 LUNI

Data publicarii
07.10.22 Exista 15.316 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.10.22
Pretul estimativ:
163.440,00 RON - 163.440,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini si anexa.pdf
  2. Acord-cadru si contract subsecvent model.doc
  3. Formulare.docx
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Incheierea unui acord cadrul de furnizare pentru o perioada de 24 de luni. Procedura este impartita pe loturi, avand un numar de 3 loturi. Descrierea produselor care fac obiectul prezentei proceduri se regaseste in sectiunea "Loturi" , cat si caietul de sarcini atasat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 5. Autoritatea contractanta va raspunde in m...
Incheierea unui acord cadrul de furnizare pentru o perioada de 24 de luni. Procedura este impartita pe loturi, avand un numar de 3 loturi. Descrierea produselor care fac obiectul prezentei proceduri se regaseste in sectiunea "Loturi" , cat si caietul de sarcini atasat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 5. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu cel puţin 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor - conform art. 160 alin. 2 coroborat cu art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SUSPENDATA - Achizitia de antiseptice si dezinfectanti în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI IN GESTIONAREA SITUATIEI DE URGENTA CAUZATA DE CRIZA COVID-19", cod SMIS 139147, conform caietului de sarcini anexat. 29.12.22
Achizitia de echipamente de protectie în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI IN GESTIONAREA SITUATIEI DE URGENTA CAUZATA DE CRIZA COVID-19", conform caietului de sarcini anexat. 02.08.22
Achizitia de antiseptice si dezinfectanti în cadrul proiectului "CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI IN GESTIONAREA SITUATIEI DE URGENTA CAUZATA DE CRIZA COVID-19", cod SMIS 139147, conform caietului de sarcini anexat. 29.12.22
Achiziţia publică de lucrări suplimentare pentru continuarea lucrărilor de execuţie pentru obiectivul "Sistem control acces" 17.11.22
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 09.09.21
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 29.09.21
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 29.09.21
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 09.09.21
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 03.12.21
Execuţia obiectivului "Sistem control acces" cu completarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor 11.11.21