Feedback
I.D.: 59198839

ACORD CADRU Furnizare Produse protecţie COVID 19

Data publicarii
26.07.21 Exista 225.486 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35113200-1
Termenul limita pentru depunere:
06.08.21
Pretul estimativ:
246,50 RON - 649.848,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. Model Acord-cadru si contract subsecvent.pdf
  3. Formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de produse protecţie COVID 19 pentru urmatoarele loturi: LOT 1 - Echipament de protecţie angajaţi necesar testării salariaţilor şi beneficiarilor, în vederea depistării infecţiei cu virusul SARS-CoV-2 LOT 2 - Echipament de protecţie (mască de protecţie respiratorie individuală) pentru angajaţi împotriva infectării cu viru...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de produse protecţie COVID 19 pentru urmatoarele loturi: LOT 1 - Echipament de protecţie angajaţi necesar testării salariaţilor şi beneficiarilor, în vederea depistării infecţiei cu virusul SARS-CoV-2 LOT 2 - Echipament de protecţie (mască de protecţie respiratorie individuală) pentru angajaţi împotriva infectării cu virusul SARS-CoV-2 Produsele se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Platile se vor face prin OP in termen de 30 zile de la data inregistrarii facturi fiscale în original şi a tuturor documentelor justificative la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 179,00 lei si maxim 299.253,00 lei LOT 2: minim 67,50 lei si maxim 350.595,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 246,50 lei şi maxim 649.848,00 lei VALOAREA ESTIMATA CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: minim 179,00 lei si maxim 74.084,50 lei LOT 2: minim 67,50 lei si maxim 87.682,50 lei Valoarea estimată fără TVA contract subsecvent: minim 246,50 lei şi maxim 161.767,00 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU FURNIZARE Produse protecţie COVID 19 21.10.20
ACORD CADRU Furnizare Produse protecţie COVID 19  
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 16.11.20
Furnizare materiale sanitare şi echipamente cu rol in dezinfectie în cadrul proiectului "Achizitia de echipamente sanitare necesare desfasurarii activitatii didactice pentru Scoala Ciortesti din Comuna Ciortesti, judetul Iasi" - II 22.07.22
Acord-cadru furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit, materiale igienico-sanitare pentru cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii, produse chimice, clor şi sodă caustică, produse de menaj, materiale consumabile şi cu caracter funcţional, produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar), produse de îngrijire – pentru copii şi adulţi - scutece de unică folosinţă şi articole de uz casnic 09.11.20
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi 02.12.22
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi  
Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi  
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 31.03.22
Acord-cadru furnizare fructe tropicale, fructe de sezon, masline, legume trufandale, legume consum curent, legume extrasezon, legume congelate’’ 22.11.23