Feedback
I.D.: 105070617

Acord cadru - FURNIZARE PRODUSE DE PAPETĂRIE ȘI BIROTICĂ

Data publicarii
05.11.24
Coduri CPV
30199000 22850000 42991000 22000000
Termenul limita pentru depunere:
06.12.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durată de 36 de luni de la data intrării în vigoare a Acordului-Cadru, care să stabilească termenii, condițiile precum și cadrul legal, financiar, tehnic și administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanți, în condiții de siguranță, operativitate și eficiență financiară, a furnizării de produse d...
Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru, cu o durată de 36 de luni de la data intrării în vigoare a Acordului-Cadru, care să stabilească termenii, condițiile precum și cadrul legal, financiar, tehnic și administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanți, în condiții de siguranță, operativitate și eficiență financiară, a furnizării de produse de papetărie și birotică.Contractele subsecvente care urmează a fi încheiate pe parcursul derulării acordului cadru vor avea ca obiect furnizarea produselor de papetărie și birotică.Durata contractelor subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a acordului cadru poate depăși durata acordului cadru și se întind până la finalizarea completă a activităților ce constituie obiectul acestora, luând în calcul orice forme de prelungire.Având în vedere că documentația de atribuire conține un set minim de informații specifice referitoare la estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum și estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantități minime și maxime pe care autoritatea contractantă le stabilește inițial în documentația de atribuire și ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantități care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru și nu cantitățile exacte care vor fi achiziționate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcție de necesitățile reale ale autorității contractante.Contractele subsecvente care urmează a fi încheiate pe parcursul derulării acordului cadru vor avea ca obiect furnizarea produselor incluse în caietul de sarcini pentru fiecare lot în parte.Estimări ale cantităților minime-maxime aferente acordului-cadru/lot, precum și celui mai mare contract subsecvent/lot se regăsesc în anexa la caietul de sarcini.Promitentul-Achizitor îşi rezervă dreptul/opțiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentației de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maxima pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de produse în parte. Prețul articolelor care vor fi achiziționate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce stă la baza acordului-cadru (ajustat după caz conform formulă de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opțiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent.Având în vedere clauza de revizuire de mai sus, valoarea estimata a procedurii, respectiv a fiecarui lot in parte a fost exprimata sub forma de interval, valoarea mini a intervalului reprezentand valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in baza clauzei de revizuire.Valoare estimată procedură (cumulat cele 2 loturi): între 38.887.395,80 şi 58.331.093,70 RON Valoare estimată lot 1: între 20.436.019,30 – 30.654.028,95 RONValoare estimată lot 2: între 18.451.376,50 – 27.677.064,75 RONNumărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificările solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare /informații suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu