Feedback
I.D.: 33371373

Acord Cadru Furnizare Produse Alimentare

Data publicarii
23.01.19 Exista 43.104 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
25.02.19
 
 
Documente participare:
  1. 2-CN1008344.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordu-cadru de Furnizare Produse Alimentare necesare aprovizionării Cantinei de Ajutor Social Galati, in vederea prepararii hranei calde sau destinate livrarii ca atare catre asistati, ca si hrana rece in decursul anului 2019. Produsele si loturile sunt prezentate in Caietul de sarcini Acordul cadru se va incheia incepand cu data semnarii acestuia de catre ambele parti si pana la data de 31.12.2019. In baza acordului cadr...
Acordu-cadru de Furnizare Produse Alimentare necesare aprovizionării Cantinei de Ajutor Social Galati, in vederea prepararii hranei calde sau destinate livrarii ca atare catre asistati, ca si hrana rece in decursul anului 2019. Produsele si loturile sunt prezentate in Caietul de sarcini Acordul cadru se va incheia incepand cu data semnarii acestuia de catre ambele parti si pana la data de 31.12.2019. In baza acordului cadru se vor incheia 4 contracte subsecvente,in urma reofertarilor trimestriale. Reluarea competitiei in SEAP se va face doar cu operatorii economici eligibili si calificati la procedura de achizitie publica, semnatari ai acordului cadru. La atribuirea contractelor subsecvente se va relua competitia in SEAP cu toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru, prin notificarea acestora de a depune noi oferte financiare, incepand cu semnarea acordului cadru. Pretul contractului subsecvent va fi cel rezultat in urma reluarii competitiei, nedepasind pretul unitar din acordul cadru. La reluarea competitiei, operatorii economici vor putea prezenta o oferta cu preturi mai mici sau cel mult egale cu cele prevazute in anexa din acordul cadru. Criteriul de atribuire a noilor contracte subsecvente este pretul cel mai scazut. Pretul ramane fix pe toata durata contractului subsecvent.Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe dintre loturile pentru care sunt semnatari ai acordului-cadru. Oferta financiara va fi intocmita cu pretul unitar al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate. In cazul in care unui ofertant ii sunt atribuite mai multe loturi, autoritatea contractanta are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin unirea acestor loturi (fara sa existe vreo restrictie privitoare la loturile ce vor fi reunite) si atribuirea acestora aceluiasi ofertant. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu