Feedback
I.D.: 57773388

Acord-cadru furnizare produse alimentare 2021-2022

Data publicarii
10.06.21 Exista 124.485 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6
Termenul limita pentru depunere:
18.06.21
Pretul estimativ:
285.530,03 RON - 285.530,03 RON
Documente participare:
  1. Anexa 3_caiet sarcini_07_06.pdf
  2. Acord-cadru diverse produse alimentare - model.doc
  3. caiet sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare franco-beneficiar de produse alimentare. Autoritatea contractanta va încheia acord-cadru cu maximum 3 operatori economici pentru o perioada de 13 luni, pentru fiecare lot. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru fiecare dintre loturi. Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent se va incheia fara relu...
Furnizare franco-beneficiar de produse alimentare. Autoritatea contractanta va încheia acord-cadru cu maximum 3 operatori economici pentru o perioada de 13 luni, pentru fiecare lot. Contractele subsecvente se vor incheia cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru care au pretul cel mai scazut pentru fiecare dintre loturi. Informatii legate de reluarea competitiei: Primul contract subsecvent se va incheia fara reluarea competitiei, avand in vedere art. 118, alin. 1 lit. c) din Lg 98/2016, cu semnatarul acordului-cadru clasat pe primul loc în urma procedurii de atribuire. Atribuirea contractelor subsecvente ulterioare se va face prin reluarea competitiei. - Elementele care fac obiectul reluarii competitiei- pretul unitar. - Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului economic caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: pretul cel mai scazut. Reluarea competitiei se va face in SEAP. Autoritatea contractanta va stabili o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor in vederea atribuirii contractului subsecvent, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor. Ofertele nu vor putea fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta. Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare sa modifice elementul care face obiectul reluarii competitiei, respectiv preţul, numai în sensul îmbunatatirii acestuia si fara sa afecteze celelalte elemente/conditii stabilite. În cazul în care, în urma reofertarii, semnatarul acordului cadru clasat pe primul loc nu mai mentine si nici nu imbunatateste pretul ofertat, autoritatea contractanta va incheia contractul subsecvent cu semnatarul acordului cadru clasat pe locul urmator care va mentine sau îmbunatati pretul ofertat din acordul cadru. În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: 2 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu