ACORD CADRU de FURNIZARE cu mai mulţi operatori economici (cu 3 operatori economici), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a , din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de furnizare. Cantităţile minime şi maxime care fac obiectul acordului cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime care ar...
ACORD CADRU de FURNIZARE cu mai mulţi operatori economici (cu 3 operatori economici), fără reluarea competiţiei, în conformitate cu prevederile art. 114, art. 115, alin (2), lit b. şi art. 118 lit. a , din Legea nr. 98/2016, iar tipul de contract propus în baza acordului cadru este contract subsecvent de furnizare. Cantităţile minime şi maxime care fac obiectul acordului cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt descrise in secţiunea II.2 "LISTA DE LOTURI". Număr zile în care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informărilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înaintea expirării termenului de depunere a ofertelor. Acordul cadru/acordurile cadru se va/vor încheia cu maximum 3 operatori economici clasaţi în ordinea preţului/preţurilor ofertat/ofertate, în cazul în care există trei operatori economici declaraţi admis (îndeplinesc condiţiile solicitate conform documentaţiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim 3 operatori economici, acordul cadru se va încheia doar cu operatorii economici calificaţi. Durata acordului cadru: 23 luni Frecventa contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu încadrarea în fondurile bugetare alocate , în funcţie de necesităţi şi de numărul de operatori economici semnatari ai acordurilor-cadru, fără a se limita la descrierile de mai jos, astfel: - minim 1 contract subsecvent pentru perioada octombrie 2021-31.12.2021 (Lotul 1- pâine albă feliată, Lotul 2 - pâine albă toast ; Notă: Contractul pentru perioada menţionată mai sus se va încheia doar în situaţia în care vor fi prezente în şcoală toate efectivele de elevi!!!);
minim 1 contract subsecvent pentru perioada ianuarie 2022-30.04.2022 (Lotul 1- pâine albă feliată, Lotul 2 - pâine albă toast ); - minim 1 contract subsecvent pentru perioada mai -31.12.2022 - pentru (Lotul 1- pâine albă feliată, Lotul 2 - pâine albă toast) , - minim1 contract subsecvent pentru perioada ianuarie 2023- 30.04.2023 - (Lotul 1- pâine albă feliată, Lotul 2 - pâine albă toast ) - minim 1 contract subsecvent pentru perioada mai 2023-30.06.2023 -( Lotul 1- pâine albă feliată, Lotul 2 - pâine albă toast) , cu posibilitatea de prelungire până la data de 31.12.2023, în conformitate cu prevederile art. 107 alin. (4) din H.G.R nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care nu s-a atins cantitatea maximă a acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite in baza acordurilor cadru, operatorilor economici declarati castigatori (Clasati pe locul I) in baza criterilui " Pretul cel mai scazut".