In cadrul proiectului “Cresterea capacitatii Spitalului Municipal Sighisoara de gestionare a crizei sanitare COVID 19" cod SMIS 139643 finantat din Programul Operational Infrastructura Mare, Autoritatea contractata doreste sa achizitioneze ECHIPAMENTE MEDICALE - COVID-19, necesare pentru o perioada de 18 luni, conform descrierilor din caietul de sarcini, necesare asigurarii unui raspuns adecvat la situatia crizei sanit...
In cadrul proiectului “Cresterea capacitatii Spitalului Municipal Sighisoara de gestionare a crizei sanitare COVID 19" cod SMIS 139643 finantat din Programul Operational Infrastructura Mare, Autoritatea contractata doreste sa achizitioneze ECHIPAMENTE MEDICALE - COVID-19, necesare pentru o perioada de 18 luni, conform descrierilor din caietul de sarcini, necesare asigurarii unui raspuns adecvat la situatia crizei sanitare actuale.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 10 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
CLAUZA SUSPENSIVĂ
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea acordului-cadru de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării din fonduri europene neramburasbile, semnarea contractelor subsecvente este posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, având în vedere dispoziţiile Legii nr.98/2016 privind achiziţiile publice şi HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul subsecvent cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea de fonduri europene neramburasbile cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, aceste fonduri nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire sau de a rezilia prezentul acord-cadru, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului subsecvent
Promitenţii-furnizori înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire sau a rezilierii prezentului acord-cadru, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Promitenţii-furnizori acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.