Feedback
I.D.: 96557623

ACORD CADRU FURNIZARE MOTORINA UTILIZATA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR

Data publicarii
29.04.24 Exista 108.322 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09134200-9
Termenul limita pentru depunere:
15.05.24
Pretul estimativ:
33.600,00 RON - 403.200,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI MOTORINA PENTRU CENTRALE TERMICE.pdf
  2. Formulare motorina utilizata drept combustibil pentru CT.doc
  3. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI MOTORINA PENTRU CENTRALE TERMICE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să ACHIZIŢIONEZE ,,MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR", pentru Centre de Adulţi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vo...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să ACHIZIŢIONEZE ,,MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR", pentru Centre de Adulţi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plăţile în favoarea contractantului declarat castigator se vor efectua prin ordin de plată în termen de 30 zile calendaristice de la data validării facturii în sistemul naţional de facturare E-factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de validării facturii în sistemul naţional de facturare E-factura, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea nr. 72/2013 actualizată, în situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Facturarea se va face pe fiecare Centru de Servicii Sociale în parte, prin sistemul naţional de facturare E-factura. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD-CADRU FURNIZARE COMBUSTIBILI PE BAZA DE BONURI VALORICE 04.03.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pişcoturi, biscuiţi, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată şi produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie şi praf de copt. 16.09.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt. 16.09.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt.  
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt.  
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt.  
Acord-cadru de furnizare materiale de reparaţii şi de întreţinere a construcţiilor 25.04.24
ACORD-CADRU DE FURNIZARE “MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR “ 12.12.22
ACORD-CADRU FURNIZARE “COMBUSTIBIL PE BAZĂ DE BONURI VALORICE“ 27.12.22
Acord-cadru servicii de service întreţinere - reparaţii auto tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 10.06.24