Procedura de achizitie publica se va organiza si derula de catre autoritatea contractanta Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4, in nume propriu, precum si in numele si pentru autoritatile contractante: Sectorul 4 Al Municipiului Bucureşti, Direcţia Generală De Impozite Şi Taxe Locale Sector 4, Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Sector 4, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Co...
Procedura de achizitie publica se va organiza si derula de catre autoritatea contractanta Direcţia de Administrare a Unităţilor de Învăţământ Sector 4, in nume propriu, precum si in numele si pentru autoritatile contractante: Sectorul 4 Al Municipiului Bucureşti, Direcţia Generală De Impozite Şi Taxe Locale Sector 4, Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Sector 4, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 4, Direcţia de Mobilitate Urbană Sector 4, Direcţia Pieţe şi Gestionare Activităţi Comerciale Sector 4 , in baza unui Protocol de Asociere incheiat in acest sens.
Protocolul de Asociere a fost incheiat in baza urmatoaelor prevederi legislative incidente :
În temeiul prevederilor art. 3 alin. (1); art. 4 alin (1) lit. c) şi Art. 44 alin (1), (2), (3) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare
Valoarea estimata minimă a acordului-cadru/ in lei fara TVA 35.638,00
Valoarea maximă a acordului-cadru 2.866.392,00
Valoarea celui mai mic contract subsecvent 17.819,00
Valoarea celui mai mare contract subsecvent 1.781.900,00
Numărul estimat de contracte subsecvente ce urmează a se încheia pe perioada de derulare a acordului - cadru este de aproximativ 16 contracte subsecventet, câte patru contracte subsecvente pe an calendaristic pentru întreaga perioada a acordului-cadru de 4 ani calendaristici.
Documentele de achizitii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestrictionat, complet si gratuit la (Website): www.e- licitatie.ro
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, pana in a 11 a zi.