ACORD CADRU MEDICAMENTE 24 DE LUNI
ATENTIE: SOLICITARI DE CLARIFICARI:
1. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, TUTUROR solicitărilor de clarificări/ informatiilor suplimentare în a 11-a zi în...
ACORD CADRU MEDICAMENTE 24 DE LUNI
ATENTIE: SOLICITARI DE CLARIFICARI:
1. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, TUTUROR solicitărilor de clarificări/ informatiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
3. Solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului;
4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale acordului cadru, dupa cum urmeaza:
Acordul cadru si Contractele subsecvente vor putea sa fie modificate prin acte aditionale in urmatoarele situatii:
Cantitatile maxime ce pot fi suplimentate pana la maxim 10% din cantitatile aferente acordului cadru, pentru fiecare lot in parte, in conformitate cu prevederile art. 221 lit. f) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu cele ale art. 6 din Instructiunea 3/2017, fiind considerate o modificare nesubstantiala – prag valoric.
Orice modificare a datelor de contact, reprezentanţilor autorizaţi ai Părţilor, persoanelor de contact, conturilor bancare şi băncilor prin care se efectuează plăţile
Drepturile şi obligaţiile furnizorului, stabilite prin acest Acordul Cadru sunt preluate de către un alt operator economic ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, în condiţiile stabilite prin Lege.
Identificarea oricărei erori, omisiuni sau oricărui viciu în cerinţele Achizitorului, precizate in prezenta Documentatie de atribuire
Identificarea necesităţii oricărei diminuări/majorări/modificări a Acordului Cadru sau a unei părţi a acestuia (exemplu: asigurarea depozitării Produselor pentru o anumită perioadă sau pentru o perioadă mai mare de timp, emiterea de comenzi cu cantitati partiale, emiterea de comenzi in termene mai lungi sau mai scurte de timp).