Feedback
I.D.: 48292828

Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt

Data publicarii
22.07.20 Exista 135.132 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
04.08.20
Pretul estimativ:
605.928,00 RON - 845.131,00 RON
Documente participare:
  1. Acord cadru furnizare MATERIALE COVID si contract subsecvent.docx
  2. Formulare .doc
  3. Instructiuni pentru ofertanti .docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei este reprezentat de furnizarea de echipamente de protectie pentru prevenirea răspândirii COVID-19. Urmare situaţiei create la nivel naţional de către pandemia cu coronavirus, pentru prevenirea răspândirii COVID-19 si în vederea asigurării protecţiei personalului si a beneficiarilor asistatii sociali din cadrul DGASPC Neamt. Valoare estimata minimala totala acord-cadru pentru cele 12 loturi ...
Obiectul achizitiei este reprezentat de furnizarea de echipamente de protectie pentru prevenirea răspândirii COVID-19. Urmare situaţiei create la nivel naţional de către pandemia cu coronavirus, pentru prevenirea răspândirii COVID-19 si în vederea asigurării protecţiei personalului si a beneficiarilor asistatii sociali din cadrul DGASPC Neamt. Valoare estimata minimala totala acord-cadru pentru cele 12 loturi este de 605.928 lei si o valoare estimata maximala totala de 845.131 lei , care rezulta din insumarea valorilor celor 12 loturi. Contractele subsecvente cu valoarea cea mai mica vor fi cele lunare (cu valori egale). Celelalte contracte vor fi multiplu de luni, functie de fondurile alocate si necesitatile institutiei. Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mic contract subsecvent (lunar) : - pentru lotul nr.1 « Masca de unica folosinta » valoarea minimala este de 23.238 lei si valoarea maximala este de 29.048 lei ; -pentru lotul nr.2 « Manusi de unica folosinta din nitril », valoarea minimala este de 8.451 lei si valoarea maximala este de 10.564 lei ; pentru lotul nr.3 « Halat de protectie unica folosinta», valoarea minimala este de 17.245 lei si valoarea maximala este de 21.556 lei ; - pentru lotul nr.4 « Combinezoane protectie impermeabil, unica folosinta », valoarea minimala este de 8.816 lei si valoarea maximala este de 11.020 lei ; - pentru lotul nr.5 « Bonete-capeline medicale, unica folosinta », valoarea minimala este de 536 lei si valoarea maximala este de 670 lei ; -pentru lotul nr.6 « Botosi de unica folosinta », valoarea minimala este de 774 lei si valoarea maximala este de 968 lei ; - pentru lotul nr.7 « Viziere protectie fata », valoarea minimala este de 590 lei si valoarea maximala este de 738 lei ; - pentru lotul nr.8 « dezinfectant », valoarea minimala este de 21.998 lei si valoarea maximala este de 27.498 lei ; - pentru lotul nr.9 « Alcool sanitar », valoarea minimala este de 2.274 lei si valoarea maximala este de 2.842 lei ; - pentru lotul nr.10 « Tablete dezinfectante », valoarea estimata minimala este de 58 lei si valoarea maximala este de 73 lei ; - pentru lotul nr.11 « ochelari de protectie », valoarea minimala este de 490 lei si valoarea maximala este de 613 lei ; - pentru lotul nr.12 « sort protectie unica folosinta », valoarea minimala este de 43 lei si valoarea maximala este de 54 lei . Valorile minime si maxime estimate ale celui mai mare contract subsecvent (6 luni): - pentru lotul nr.1 « Masca de unica folosinta », valoarea minimala este de 139.430 lei si valoarea maximala este de 174.287 lei ; -pentru lotul nr.2 « Manusi de unica folosinta din nitril », valoarea minimala este de 50.706 lei si valoarea maximala este de 63.382 lei . - pentru lotul nr.3 « Halat de protectie unica folosinta », valoarea minimala este de 103.468 lei si valoarea maximala este de 129.335 lei ; - pentru lotul nr.4 « Combinezoane protectie , impermeabil, unica folosinta », valoarea minimala este de 52.896 lei si valoarea maximala este de 66.120 lei ; - pentru lotul nr.5 « Bonete-capeline medicale, unica folosinta » valoarea minimala este de 3.214 lei si valoarea maximala este de 4.017 lei ; - pentru lotul nr.6 « Botosi de unica folosinta », valoarea minimala este de 4.646 lei si valoarea maximala este de 5.808 lei ; - pentru lotul nr.7 « Viziere protectie fata », valoarea minimala este de 3.540 lei si valoarea maximala este de 4.425 lei ; - pentru lotul nr.8 « dezinfectant », valoarea minimala este de 131.990 lei si valoarea maximala este de 164.987 lei ; - pentru lotul nr.9 « Alcool sanitar », valoarea minimala este de 13.642 lei si valoarea maximala este de 17.052 lei ; -pentru lotul nr.10 « Tablete dezinfectante », valoarea minimala este de 349 lei si valoarea maximala este de 436 lei ; pentru lotul nr.11 « ochelari de protectie », valoarea minimala este de 2.940 lei si valoarea estimata maximala este de 3.675 lei ; pentru lotul nr.12 « sort de protectie unica folosinta », valoarea minimala este de 259 lei si valoarea estimata maximala este de 324 lei . Autoritatea contractanta a optat pentru încheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 8 luni, ca o modalitate speciala de atribuire in vederea achizitionarii de Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19, motivat de faptul ca nu se cunoaste cu exactitate cantitatile ce se vor achizitiona in baza contractelor subsecvente, urmare atat a limitarilor pe care le impun fondurile bugetare alocate, dar si a modificarilor frecvente ale normativelor referitoare la starea de alerta. Se va incheia cate un acord -cadru pentru fiecare lot in parte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt 02.04.21
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt 05.05.22
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare „Produse alimentare” la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare Materiale igienico-sanitare si echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si centrele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare "Produse alimentare" la Complexele aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt  
Acord-cadru furnizare “Materiale igienico-sanitare şi echipament destinate prevenirii Covid-19", la sediu si in centrele aflate in subordinea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Neamt  
Acord cadru furnizare de diverse produse alimentare la centrele din judeţ, aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenta Socială si Protectia Copilului Neamt. 23.09.19