Feedback
I.D.: 46935457

Acord cadru furnizare masti si manusi de unica folosinta

Data publicarii
05.06.20 Exista 127.038 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
07.07.20
Pretul estimativ:
3.000,00 RON - 600.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.06.20 Publicat la 18.06.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Obiectul acordului cadru este reprezentat de achiziţionarea de măşti de protecţie respiratorie pentru domeniul medical de unică folosinţă si manusi de unica folosinta în vederea asigurării protecţiei personalului IPJ Dolj împotriva infecţiei cu coronavirus SARS-CoV-2 2. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de terme...
1. Obiectul acordului cadru este reprezentat de achiziţionarea de măşti de protecţie respiratorie pentru domeniul medical de unică folosinţă si manusi de unica folosinta în vederea asigurării protecţiei personalului IPJ Dolj împotriva infecţiei cu coronavirus SARS-CoV-2 2. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 3. Solicitările de clarificare în legătură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://sicapprod.elicitatie. ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. 4. ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu